اخبار جدید شادمهر !!!!

خدمت شما عرض کنم که همون طور که گفته بودیم ، قرار شد که اسم 2 آقا و 1 خانمی که شادمهر باهاشون همکاری داشت رو خدمتتون اعلام کنیم .

شادمهر عقیلی همون طور که قبلا هم ذکر کرده بودیم ، در آلبوم جمشید همکاری داره و موزیک تنهاتر رو هم که کار شادمهر بود ، گوش دادیم 
2 نفر از هنرمندان دیگه که قرار بود شادمهر روی آلبومشون که قراره به زودی به بازار بیاد ، کامران و هومن هستند .
طبق آخرین خبرایی که داشتیم ، شادمهر در تنظیم چند تراک این آلبوم و شاید هم آهنگسازی آلبوم این دو برادر نقش داشته . لازم به ذکر هست که همکاری شادمهر با کامران و هومن هیچ ربطی به موضوع اجرای آهنگ 4 صداییشون به همراه هنگامه نداره و شاید اون موضوع منتفی شده باشه .
و باز هم بگم که گویا این موضوع توسط مدیر برنامه های کامران و هومن تایید شده .

تا اونجایی که اطلاع داشتیم ، شادمهر از حدود 2 ماه پیش روی آلبوم جمشید کار میکرده و گویا تازه هم کارای آلبوم جمشید تموم شده و قراره که به زودی بیاد . یعنی آلبوم جمشید در اولویت بوده ، چون میخواسته آلبومش رو زودتر از کامران و هومن به بازار بده .

هنرمند خانمی هم که قرار بوده شادمهر با ایشون همکاری داشته باشه ، خانم سپیده هستند . 
باز هم تا اونجایی که اطلاع داشتیم ، شادمهر همزمان روی آلبوم های کامران و هومن و سپیده فشرده از حدود 1 ماه پیش کار میکرده ولی فعلا معلوم نیست که این همکاری به کجا رسیده .

خدمت دوستان عرض کنم که این اخبار مربوط به یکی دو ماه پیش بوده و این که این تصمیم عوض شده باشه ، وجود داره و دلایل دیگه .
ولی من خواستم که اینا رو گفته باشم که دوستان فکر نکنن که ما اسامی هنرمندانی که قرار بوده با شادمهر کار کنن ، از خودمون در آورده باشیم .
بیشتر فعالیت شادمهر هم روی این آلبوم های جدید در زمینه تنظیم بوده ، چون تخصص شادمهر بیشتر در این زمینه هست و البته آهنگسازیش هم که نمیشه به سادگی ازش گذشت .

------------------------------------------------------------------------------

در کل خواستم دوستان هم از این کارای جدید مطلع شده باشند و بازم میگم که زمان که بگذره ، مشخص میکنه که آیا این همکاری ها وجود داشته یا خیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد