کنسرت های رسمی محسن یگانه در آینده!

این روزها باید منتظر خبرهای خوشی از کنسرت های رسمی محسن یگانه باشید که بزودی در بیشترنقاط  کشورمون برگذارخواهد شد اما چیزی که مطمئناً توجه همه روبه خودش معطوف کرده زمان پخش دو تراک « اسکله ترانس»و«جفت 6»هست که بزودی شاهد پخش این دو تراک استثنایی خواهیم بود!

اخبار جدید از آلبوم شادمهر و کنسرتهای ایشون

شادمهر عقیلی قرارداد یک کنسرت در لس آنجلس بسته و بعد ریلیز آلبوم با تهیه کنندگی خودش و گروه فیلمبرداری بسیار حرفه ای الک کارتیو و کارگردانی سیروس و الک در قالب یک دی وی دی با کیفیت بسیار بالا در اختیار طرفداراش قرار میده که این اتفاق به زودی رخ میدهد.

اخباری هم در مورد ریلیز آلبوم در همین ماه انتشار میشه که دو ویدیو همزمان در پن و تپش قرار میگیره!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

خبر تایید شده از مدیر وبسایت رسمی شادمهر عقیلی (shadmehrfans.com)اینه که :

آخرین حرف شادمهر هم که چند روز پیش بهم خبر داد این بود که در مورد کنسرت ها در حال مذاکره هستم فعلا و چیزی قطعی نشده. در مورد آلبوم هم گفت که به هوادارا بگو دست پر هستم و بعد از این که ویدیو گرفتم خبرهای قطعی رو اعلام خواهم کرد.


خرید اورجینال آلبوم سیاوش قمیشی!!

بالاخره انتظار به سر رسید و امکان خرید نسخه اصلی آلبوم رگبار استاد سیاوش قمیشی فراهم شد.

یادگاری استاد سیاوش قمیشی :

در کنار هر نسخه اصلی آلبوم یک کارت پستال هدیه دریافت خواهید کرد؛ متن این یادگاری را استاد سیاوش قمیشی با خط خود و به نام خود شما خواهد نوشت !!!

قیمت نسخه اصلی آلبوم رگبار ۲۰.۰۰۰ تومان یا ۱۰.۰۰۰ می باشد که شامل هزینه آلبوم + ارسال از آمریکا + ارسال به شهر شما می باشد. (قیمت اصلی پس از بررسی تعداد سفارشات تعیین می گردد)

در صورت نیاز با شماره ی 09354509180 در ایران تماس بگیرید.


| وب سایت اختصاصی هواداران سیاوش قمیشی |