آلبوم ریمیکس غریبه با صدای فریدون آسرایی امروز منتشر شد

آلبوم ریمیکس غریبه با صدای فریدون آسرایی امروز منتشر شد.
ضمن اینکه جدید ترین اثر فریدون به نام خانه به دوش در این آلبوم عرضه شده.
صاحب امتیاز شرکت آواز آسمانی و مرکز پخش ایران گام می باشد
کاورهای آلبوم



لینکهای خرید اینترنتی:
فروشگاه آهنگ سرا

بیانیه جدیدی از محسن یگانه!

مدت کمی است که از پخش آلبوم من می گذرد و در این مدت سایت های پر تلاش انتشار موسیقی در ایران از من تا جایی که در توان داشتند حمایت کردند.زیرا بنا به شرایط و محدودیت های موجود در جامعه فعلی سابقه کارهای مجاز اینگونه نبوده.شخصا آنگونه که از دست من بر می آید به عنوان یک اطلاعیه از سوی هنرمند کوچکی از خانواده بزرگ هنر موسیقی این سرزمین از مدیران آن سایت هایی که آلبوم من را صرفا بابت تبلیغ کار و با کیفیت پایین قرار دادند تشکر نمایم و شخصا در مورد سایت هایی که بر خلاف هدف من آلبوم را با کیفیت بالا قرار دادند به احترام مشقت و زحمت فراوانی که در راه تهیه این آلبوم کشیده ام به عنوان برادر کوچکتر تقاضا دارم که آلبوم را با کیفیت بالا قرار ندهند تا مردم به صورت اورجینال آلبوم را خریداری نمایند که این خود نوعی فرهنگ سازی برای اعتلا و ارتقا هنر در این سرزمین می باشد زیرا شخصا فکر نمی کنم که این مبلغ ناچیز رقم چندان سنگینی برای عزیزان و دوستان باشد.از آنجایی که مدت هاست تلاش می کنم که صاحب رکورد فروش شوم خواهشمندم که مرا برای رسیدن به هدفم یاری نمایییدزیرا فکر نمی کنم که کار من از کارهای پرفروش دیگر دوستان چیزی کم داشته باشد.اگر با نظر من موافقید پیام مرا به دوستان خود برسانید. راستی هرگز فراموش نمی کنم که خود شما بودید که با وقت گذاشتن برای گوش کردن به آهنگ هایم مرا به محسن یگانه امروز مبدل ساختید. نه تنها امروز بلکه هرگز این لطف شما را فراموش نمی کنم.در پایان به نکته هم باید اشاره کنم که این آلبوم آن چیزی نبوده که من برای آن برنامه ریزی کرده بودم .ان شاءالله آلبوم بعدی آلبومی خواهد بود که نه من و نه دیگران نتوانند تکرارش کنند و در ذهن ها و قلبها به یادگار بماند.همه شما عزیزان را دوست دارم

برادر کوچک شما

محسن یگانه

منبع : وبلاگ رسمی محسن یگانه

http://www.justyeganeh.blogfa.com/

نفسهای بی هدف

" نفس های بی هدف " اولین کار رسمی جوان با استعداد موسیقی پاپ ایران است، علاوه بر ساخت موسیقی، تمام اشعار این آلبوم را محسن یگانه سروده و این ترانه ها اتفاقا بسیار زیبا، گاهی بسیار تلخ اما دلنشین هستند و توانسته استعدادش را در این زمینه نیز به نمایش بگذارد.

در این آلبوم کار تنظیم به جز قطعات نفسهای بی هدف و           این جا دیگه جای تو نیست که توسط خود محسن یگانه تنظیم شده بر عهده شهاب اکبری تنظیم کننده توانای داخل کشور صورت گرفته.

ملودی چشمای خیس من بر گرفته از یک قطعه یونانی بوده

همچنین مدیر اجرایی این آلبوم علی چراغلی می باشد.

به امید آلبوم بعدی محسن یگانه

کاورهای آلبوم

خرید اورجینال یعنی اهمیت به موسیقی

لینک خرید اینترنتی

آلبوم دلم نیومد با صدای امیر شهیار

اوالین آلبوم رسمی امیر شهیار با نام دلم نیومد وارد بازار شد.

در این آلبوم آهنگسازانی همچون پدرام کشتکار / نیما صرافی / مهدی زنگنه /رامیار شیخ لاری واشکین محمدیان حضور داشتد.

تنظیم قطعات این آلبوم بر عهده پدرام کشتکار / نیما صرافی و  رامین شیخ لاری بود.

از نکات جالب توجه این آلبوم آهنگ دو صدای با اشکین محمدیان  و حضور دی جی امید و طراحی کاور توسط سعید مدرس اشاره کرد.

کاورهای آلبوم

خرید اورجینال یعنی اهمیت به موسیقی

لینک خرید اینترنتی

آلبوم نیستی تو با صدای بهنام علمشاهی

آلبوم جدید بهنام علمشاهی با نام نیستی تو و با آهنگسازی سعید حسن و از طرف شرکت آوای نکیسا وارد بازار شد.

از نکات جالب توجه این آلبوم ترانه سرای قطعه نه این وری نه اون وری توسط بهنام و ساختن ملودی این قطعه توسط بنیامین و تنظیم علی پاکدامن اشاره کرد.

کاورهای آلبوم

خرید اورجینال یعنی اهمیت به موسیقی

لینک خرید اینترنتی

 

اخبار داغ داغ از شادمهر

سلام به همه
چند تا خبر از سایت رسمی که دوست خوبم  احسان جان (مدیر بخش رسانه های  سایت رسمی) اونارو رسونده میگم
...
طی تماسی که با آقای عماد داشتم و از ایشون راجع به نوشته نشدن اسم شادمهر عقیلی به عنوان آهنگساز یا تنظیم کننده و شک و شبهه هواداران شادمهر عقیلی پرسیدم ، ایشون این جواب رو به من دادن که برای شما نقل می کنم :

آهنگ شب ، بسوزی و کارت تمومه از شادمهر هست ولی به خاطر یک مقدار مسائلی که بین کمپانی نوامدیا و کمپانی ترانه افتاده ، اسمی با اجازه خود شادمهر نیست .
نوشته نشدن اسم شادمهر در ویدیو های عماد ، باید اشاره ای داشته باشم که عماد به دلیل اینکه کمپانی منحل شده نوامدیا برای شادمهر مشکلی به وجود نیاره ، اسم شادمهر رو تو ویدیو نمیزنه و خود شادمهر هم میگه که برای من نزدن اسم یا زدن اسم مهم نیست  مهم اینه که هر کسی که کار من رو بشناسه ، میدونه که کار موزیکش رو من انجام دادم . ( دقیقا همون چیزی که بچه ها هم خودشون اشاره میکنند و کارهای شادمهر رو از بقیه تشخیص میدن ) . متاسفانه کمپانی نوامدیا هم برای شادمهر و هم برای عماد مشکلات زیادی درست کرده که قابل گفتن نیست .  در صورتی که این آلبوم متعلق به کارهای دوست خوبم آقای عقیلی هست

ضمنا خبر همکاری جدیدشون رو هم با شادمهر به من گفتند که این خبر رو برای اولین بار از همین جا میشنوید
من در حال ضبط کارهای آلبوم دومم هستم که 4 کار بسیار زیبا از شادمهر هست به نام های :
نامحرم ، بازجویی ، شریک و در به دری ...
 اما خبر جالب و یه مقدار عجیبی هم که گفتن ، سورپرایزی هست که به زودی قراره انجام بشه ! بازم برای اولین بار این خبر رو از فروم هوادارای شادمهر میشنوید
به زودی آهنگی میاد که شادمهر در اون منو همراهی کرده ! به امید خدا ویدیوش رو حتما آماده میکنیم و به بازار میدیم !

دوستان عزیزم ، 2 تا دیگه از کارهایی که شادمهر برای عماد ساخته رو براتون آوردم که برای اولین بار هست که روی اینترنت پخش میشه و این فروم هم اولین جایی هست که این آهنگها رو برای شما قرار میده  خود آقای عماد این آهنگها رو به من دادن و ازشون تشکر میکنم که قبل از پخش رسمی آلبوم ، این آهنگ رو دادن .
آهنگها با کیفیت 192 هست . آهنگ بسیار زیبایی هست  اصلا مگه میشه شادمهر کاری بسازه و قشنگ نشه ؟ 
آهنگ زیبای شب رو که تنظیمی تو حال و هوای سبب داره ، در اختیارتون قرار میدم  از آقای عماد هم تشکر میکنم که لطف کردن و این آهنگ رو با کیفیت اصلی در اختیار من قرار دادند .
این آهنگ با کیفیت اصل و اریجینال هست و با نسخه ای که از ویدیوی شب برداشته شده ، به کلی فرق میکنه . خودتون وقتی دانلود کنید ، متوجه تفاوت ها میشید و صدای ویولن و گیتار الکتریک رو که در نسخه قبلی واضح نبود ، به خوبی میتونید حس کنید 

آهنگ : شب
خواننده : عماد
آهنگ : شادمهر عقیلی
تنظیم : شادمهر عقیلی
کیفیت : 192KBPS
حجم : 5 مگابایت
نوازندگی ویولن و گیتار : شادمهر عقیلی

Emad - Shab | Music & Arrangement : Shadmehr Aghili | Exclusive | www . Shadmehr . us
به نظر خودم که تنظیم کارت تمومه خیلی جالبه و شادمهر به سبک جدیدی این کار رو تنظیم کرده ، اگه اشتباه نکنم میشه تلفیقی از تنظیم سنتی و پاپ ! آهنگش هم که مثل همیشه که خود شادمهر بهش اشاره کرده ، حس آهنگسازی خود شادمهر باهاشه و میتونید به راحتی بفهمید که کار خود شادمهره . ایول شادمهر که همیشه آهنگسازی و تنظیمش حرف نداره ...

حجم : 5.5 مگابایت
کیفیت : 192KBPS
نام ترانه : کارت تمومه
خواننده : عماد
آهنگساز : شادمهر عقیلی
تنظیم کننده : شادمهر عقیلی
نوازندگی تار و گیتار : شادمهر عقیلی

Emad - Karet Tamoomeh | Music & Arrangement : Shadmehr Aghili | Exclusive
خوشبختانه آقای عماد از هیچ کمکی دریغ نمی کنن (منظور رسوندن اخباره) و چون خودشون از طرفدارای شادمهر هستند و تو بیوگرافی هم که تهیه کردن ، نوشتن که آلبوم اولشون رو مدیون شادمهر هستند و شادمهر یکی از مشوقان اصلی عماد بوده و هست 

ضمنا به زودی باز هم ویدیویی جدید و آهنگی جدید از عماد میبینید که شادمهر یه کار قشنگ برای عماد تنظیم کرده ، یه کار شش و هشت ( 6.8 ) به سبکی جدید که شادمهر برای عماد تنظیم کرده و اسم آهنگ هم جات خالیه هست که به جای آهنگ عزیزترین در آلبوم شب قرار داده شده .
باید منتظر بمونیم ببینیم شادمهر تو این تنظیم چیکار کرده 
----------------------------------------------------------------------
خبر دیگه هم این که کار موزیک ویدیو جدید خود شادمهر هم کاملا تموم شده و اینجور که متوجه شدم ، کار بسیار زیبا و شنیدنی هست و به زودی از شبکه های ماهواره ای پخش خواهد شد  شادمهر هم که میدونید ، موزیک ویدیوها و آهنگ اول هر آلبومش همیشه یه کار تاپ و باحال بوده
---------------------------------------------------------------------

شادمهر این روزا خیلی پر کار شده ، به قول پویا امسال سال شادمهره
---------------------------------------------------------
و خبر آخر یه مقدار برای من جالب بود که شادمهر و عماد با هم آهنگ دو صدایی قراره بخونند و این جور که من فهمیدم ، قضیه قطعی شده و ویدیوش هم قراره ساخته بشه