تور کنسرت های فرزاد فرزین آغاز شد. فرزاد فرزین و گروه «شوک» در تاریخ 3 اسفندماه در جزیره کیش، 8 و 9 اسفندماه در شهر شیراز، 10 و 11 اسفند ماه در شهر تبریز و به احتمال غریب به یقین 12 و 13 اسفندماه در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهند رفت و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.


پس از مدت ها، در همکاری ای جدید و خاص، قطعه ی دو صدایی «محسن چاوشی» و «فــرزاد فــرزیـن» با ترانه ای از «روزبه بمانی» در قالب یک تیتراژ منتشر خواهد شد. این تیتراژ سه شنبه شب گذشته توسط فرزاد فرزین و محسن چاوشی در استودیو ضبط شد و از اواخر همین ماه به عنوان تیتراژ برنامه ی جدید «احسان علیخانی» پخش خواهد شد. این قطعه که پس از همکاری های موفق فرزاد فرزین و محسن چاوشی، از جمله قطعه ی پرطرفدار «نفس بریده»، یک همکاری خاص محسوب می شود، موضوعی اجتماعی و ملی-میهنی دارد.

بزودی مجموعه‌ای تصویری شامل برخی از اتفاقات پر هیجان کنسرت‌های فرزاد فرزین و همه ی پشت صحنه‌های برنامه‌های تولید شده، وارد بازار خواهد شد. این مجموعه که در قالب یک دی وی دی تصویری منتشر خواهد شد در آخرین مراحل اخذ مجوز قرار دارد و به محض قطعی شدن منتشر خواهد شد. ضمن اینکه هنرمند خوب کشورمان "زایا سلیمان" فعالیت خود را به عنوان سرپرست ارکستر و مدیر برنامه های فرزاد فرزین آغاز کرد و در آینده ی نزدیک اطلاعات تماس با ایشان، جهت هماهنگی های مرتبط با برنامه های فرزاد فرزین را اعلام خواهیم کرد.

لوریس چکناواریان یا فرزاد فرزین؟! مسئله این است...!

موسیقی ما – بهمن بابازاده: کنسرت فرزاد فرزین ۱۷ آبان و در دو سانس در برج میلاد تهران روی صحنه رفت. این برنامه در ادامه «کنسرت – شو»‌های متفاوت این خواننده برگزار شد و این بار فرزین با ایده‌ای جدید و بکر، یک بار دیگر نشان داد که فاصله‌ای زیاد و بزرگ با بقیه خواننده‌هایی دارد که سعی دارند در برنامه‌هایشان جاذبه‌های نمایشی و تصویری را وارد کنند.

Opening برنامه این بار جوری بود که هیچکس نمی‌توانست حتی حدس‌اش را بزند و تا لحظه آخر همه چیز کاملا مخفیانه پیش رفت. پیرمرد موبلند و سالخورده‌ای که رهبری ارکستر زهی را بر عهده داشت در حال رهبری اجرای یکی از قطعات «یانی» بود. قطعه‌ای دشوار و سخت که گروه با قدرت تمام آنرا به عنوان شروع برنامه انتخاب کرده بودند. خیلی‌ها اعتقاد داشتند این پیرمرد که پشت‌اش به همه حضار بود، «لوریس چکناواریان» است و حتی فریاد‌های «لوریس، لوریس» بار‌ها در ابتدای برنامه به پاس حضور این استاد گرانقدر موسیقی در این کنسرت پاپ از سوی حاضرین به گوش رسید. ولی پیرمرد بی‌اعتنا به همه این فریاد‌ها کارش را می‌کرد و فقط در حال رهبری اعضای ارکس‌تر زهی بود. به یک باره کل ارکس‌تر شروع به نواختن یکی از ملودی‌های فرزاد کردند و در حالی که همه منتظر روی سن آمدند فرزاد بودند، پیرمرد رو به جمعیت ایستاد و با دو دستش ماسک ماهرانه صورتش را برداشت و فرزاد فرزین از زیر این ماسک بیرون آمد. صحنه‌ای باور نکردنی و عجیب که تمام سالن را در شوکی بزرگ فرو برد و بعد از یکی دو دقیقه و وقتی همه فهمیدند چه اتفاقی افتاده دیگر کسی توانایی کنترل هیجان حاضرین را نداشت.

این شروع قوی باعث شد کنسرت تا انتهای برنامه فضایی انرژیک را به خود ببیند. در اين كنسرت رهبري اركستر برعهده امير ميلاد نيكزاد بود

فرزاد باز هم جذابیت‌های دیگری را در برنامه‌اش داشت که از آن جمله می‌توان به ویدئو‌ها و تیزرهای خوش ساختش اشاره کرد که به کارگردانی «کیوان ملک مطیعی» آن‌ها را تهیه و تولید کرده بود. قطعات پر طرفداری چون «دوریت»، «بیا بیا» و... مثل همیشه بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفتند و انتهای این کنسرت نیز با حضور خاص «حسام نواب صفوی» و اجرای قطعه «بچه» توام شد تا final کنسرت هم بتواند نظر همه را جلب کند.

گزارشی از شب به یاد ماندنی سالن میلاد با کنسرت فرزاد فرزین
از دست تو آقای شومن!

موسیقی ما – بهمن بابازاده: آخرین کنسرت فرزاد فرزین به همت شرکت «اکسیر نوین»، بعد از تغییر و تحولات اساسی در گروه نوازندگان او جمعه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. فرزین که بعد از جدایی پر حاشیه تعداد از نوازندگانش با گروهی نسبتا جدید کارش را شروع کرده، شبی خاطره انگیز را برای هوادارانش رقم زد. فرزاد فرزین در این کنسرت شانزده قطعه انتخابی «دوریت»، «دونه دونه»، «اون تو نیستی»، «می‌دونم»، «شانس»، «شورشی»، «کی می‌تونه»، «ماه منی»، «تیکه تیکه»، «حس خوب»، «خیانت»، «عذاب»، «احساس من»، «با تو» و «بچه» را اجرا کرد. رهبری ارکس‌تر فرزاد فرزین هم در این کنسرت بر عهده امیر میلاد نیکزاد بود. اما در این میان سورپرایزهای همیشگی فرزاد فرزین برای هوادرانش باز هم سالن کنسرت را به مرز انفجار رساند.

  • هیجان و دلهره در opening
سورپرایزهای عجیب و غریب فرزاد فرزین در شروع کنسرت‌هایش این بار هم باعث شد تا حاضران در سالن با هیجان منتظر شروع کنسرت باشند. جالب اینکه خیلی از مردم روی صندلی‌هایشان آرام و قرار نداشتند و برای از دست ندادن opening دلهره داشتند. گروهی از آن‌ها علی رغم سختگیری ماموران سالن نیمه ایستاده بودند و گروهی دیگر مدام سرشان را برای پیدا کردن فرزین در گوشه‌ای از سالن می‌گرداندند. در همین لحظات کلیپی از سورپرایزهای گذشته فرزاد در کنسرت‌های قبلی‌اش به ترتیب پخش شد که با پخش آخرین بخش از این کلیپ که تاریخ جمعه شب را نشان می‌داد، نور‌پردازی استیج روشن شد و نوازندگان ویولن شروع به نواختن یکی از قطعات معروف «یانی» کردند.  opening قرار است تا برنامه هفته آینده فرزاد فرزین در برج میلاد همچنان لو نرود. این قولی است که ما به خود این خواننده داده‌ایم تا دوستداران او در کنسرت بعدی هم لذت تجربه این حرکت غافلگیر کننده را از دست ندهند.

  • سربازهای رومی، شیپورزن‌های کنسرت
قطعه «بیا بیا» دومین آهنگ انتخابی فرزاد فرزین برای کنسرت ۵ آبان بود. اما آقای شومن، باز هم حاضران در سالن را سورپرایز کرد. دو نوازنده شیپور با لباس و شنل رومی در دو ایوان کناری بالای استیج بودند و به صورت نمادین قسمت‌هایی از آهنگ را که توسط ساکسیفن و شیپور نواخته می‌شد را اجرا می‌کردند. این اقدام جالب فرزاد فرزین هم با استقبال شدید هوادارانش در سالن میلاد همراه شد.

  • فرزاد پرسپولیسی!
در زمان معرفی مهمان‌های ویژه کنسرت، فرزاد فرزین از بهشاد یاورزاده بازیکن تیم فوتبال راه آهن نام برد. فرزین در زمان معرفی یاورزاده او را با دست نشان داد و گفت بهشاد لطف کرده و به کنسرت من آمده اما خوشبختانه تیم این بنده خدا‌ها هفته پیش از پرسپولیس باخت! همین جمله کافی بود که صدای جیغ و فریاد فوتبالی‌های سالن به خصوص پرسپولیسی‌ها هم بلند شود. بعد از این جمله حدود یک سوم از جمعیت سالن، با شعار «فرزاد پرسپولیسی» او را تشویق کردند. به جز بهشاد یاورزاده، شاهد صادق‌پور و کوشان حداد؛ خواننده جوان و تنظیم کننده بنام از میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

  • نواب صفوی، فرزین شد
در حالی که فرزاد فرزین با کت بلند، شلوار و پیراهن مشکی کنسرت را شروع کرده بود، بعد از آنتراک برنامه با کت و شلوار و پیراهن یک دست سفید کنسرت را از سر گرفت. بعد از اجرای چند قطعه، استیج تاریک شد و با شروع نور‌پردازی بینندگان آقای خواننده با لباس یک دست سفید را نشسته روی صندلی و پشت به تماشاچیان دیدند. با شروع آهنگ او به‌‌ همان شکل نشسته کارت‌هایی را یکی یکی به هوا پرت می‌کرد اما ناگهان او برگشت و همه کارت‌ها را به سمت تماشاچیان پرتاب کرد. با افتادن نور روی صورت او ناگهان حسام نواب صفوی شناسایی شد و بعد از پاسخ دادن به ابراز احساسات تماشاچیان، پشت پیانو نشست و در نواختن قطعه «بچه» به سایر اعضای گروه ارکس‌تر کمک کرد. شب به یاد ماندنی سالن میلاد با فرزاد فرزین، با همین آهنگ و حضور حسام نواب صفوی برای هواداران چند آتیشه شومن موزیک ایران به پایان رسید. 

کنسرت فرزاد فرزين(تمديد شد)
سالن اجرا : مرکز همايشهاي برج ميلاد
تاریخ اجرا:چهارشنبه 17 آبان 1391
ساعت:18:30و 21:30
قیمت بلیت ها:30 تا 100 هزار تومان
خرید اینترنتی:
www.iranconcert.com

«فرزاد فرزين» بار ديگر در سالن ميلاد نمايشگاه به ديدار دوستدارانش مي رود:
«مي خواهيم همه شوكه شوند!»

موسیقی ما - بهمن بابازاده: برنامه هايي كه فرزاد فرزين در اين يكي دوسال اخير در تهران روي صحنه برده، هميشه يك نكته واحد و مشترك را در خود داشته و آن هم سناريوهايي ست كه اين خواننده براي كنسرت هايش مي نويسد و آنها را روي صحنه اجرا مي كند. همين باعث شده برنامه هاي او در مقايسه با خيلي ها طرفداران بيشتر و پر و پاقرص تري داشته باشد. فرزاد قرار است باز هم در روزهاي 4 و 5 آبان در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي روي صحنه حاضر شود و بار ديگر به ديداردوستدارانش برود. با او درباره اجراي جديد و جزئيات كنسرت جديدش گپ زديم.

در روزهاي اخير صحبت ها و حرف و حديث هاي متفاوتي درباره كيفيت اجراهاي زنده در دو سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي و برج ميلاد از سوي اهالي موسيقي شده. عده اي اعتقاد دارند كه سالن برج ميلاد سالن شيك تر و كنسرتي تري است و عده اي هم سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي را با توجه به استيج بزرگتر و ظرفيت بالاتر اش، بهتر و مستعد تر مي دانند. فرزاد فرزين كه قرار است برنامه جديدش را در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي برگزار كند، در اين باره اعتقاد دارد :‌« سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي جديدا تغييرات زيادي داشته و استيج اش خيلي فرق كرده. براي كاري كه ما قرار است در اين برنامه انجام دهيم، قطعا اين سالن ، بسيار بهتر و مناسب تر است.»

  • غافلگيري
اين خواننده در مورد سناريويي كه براي اين اجرا در نظر گرفته نيز گفت :« كاري كه ما مي‌خواهيم اينبار اجرا كنيم، هيچ ربطي به سالن ندارد و كاملا مجزا و پر هيجان است. مي خواهيم باز هم مثل هميشه همه حاضران در سالن شوكه شوند. هرچند در كيفيت اجرا هم فكرهاي زيادي داريم و نوازنده هاي اركستر سمفونيك هم به گروه ما اضافه شده اند و تغييرات زيادي را در موسيقي ارائه شده نيز، داشته ايم. كارهايي هم كه مربوط به كارگرداني هنري برنامه است را بسيار برناه ريزي شده تر و پرهيجان تر در نظر گرفته ايم تا مخاطبان اين بار بيشتر از دفعات قبلي تحت تاثير برنامه قرار بگيرند و نفس شان بند بيايد. نقطه اوج ماجرا هم opening كنسرت است كه مطمئنا همه خشك شان خواهد زد و هاج و واج خواهند ماند. »‌

  • برج يا نمايشگاه؟
اين هنرمند درباره درباره تفاوت هاي بين سالن ميلاد نمايشگاه و برج ميلاد كه اين روزها از سوي اهالي موسيقي عنوان شده اعتقاد دارد :‌« فكر نمي كنم سالن برنامه تاثير چنداني روي كليت يا كيفيت يك كنسرت داشته باشد. بدون شك محتواي يك كنسرت و كارهايي كه به جز موسيقي روي سن انجام مي شود، ميتواند باعث شود ذائقه حاضرين در سالن تغيير كند و آنها در طول برنامه خسته نشوند. من راستش را بخواهيد با اين صحبت ها زياد موافق نيستم و هيچ فرقي بين اين دو مكان براي اجراي برنامه نيست.»

  • تهيه كننده هاي جوان؟
بازار اين روزهاي موسيقي كشور شاهد حضور تهيه كننده هاي جوان و پر انگيزه اي است كه باعث شده اند خواننده ها براي ادامه فعاليت شان گزينه هاي بيشتري داشته باشندو بتوانند براي ادامه عمر هنري خود، بهترين گزينه ممكن را انتخاب كنند. فرزين در انتهاي صحبت هايش درباره تاثيرات حضور تهيه كننده هاي جوان در بازار موسيقي كشور گفت :‌« به نظر من اين اتفاق كاملا مثبت و منطقي است. وقتي كار بين همه تقسيم شود، هر كسي كه بهترين سرويس را ارائه دهد، برنده است و مي تواند نتيجه خوبي هم بگيرد. اين ماجرا باعث مي شود كه بازار از استثمار عده اي خاص خارج شود و تنوع بيشتري در بين دوستان برقرار باشد. من اين نكته را نكته اي مثبت مي بينم و اميدوارم با ادامه اين روند موسيقي كشور روزهاي بهتري را در اينده تجربه نمايد. »

  • كيوان ملك مطيعي: دوست داشتم خودم در بين تماشاگران بودم!
در همه اين سالهايي كه فرزاد فرزين با شيوه و و سبكي جديد روي صحنه حاضر شده و توانسته بنيانگذار سبكي جديد در كنسرت هاي داخلي باشد، يك نفر در پشت صحنه همه كارها و فعاليت هاي اين هنرمند را مديريت كرده و به قولي كارگرداني هنري برنامه هاي او را بر عهده داشته است. «كيوان ملك مطيعي» كه نسل اندر نسل سبقه اي سينمايي را در خانواده اش ديده، هميشه نشان داده كه در ايجاد برنامه هاي خاص و تك، يكه تاز بوده و با ايده هاي جذاب اش هميشه كاري كرده كه برنامه هاي فرزاد فرزين، وجه تمايزي قابل توجه را با بقيه برنامه هاي زنده داشته باشد.

ملك‌مطيعي درباره سو‍ژه‌اي كه در برنامه ماه بعد فرزين پيش بيني كرده مي گويد :‌« ما در همه اين چند سال سعي كرده ايم كه همه كنسرت هاي فرزاد را با كارگرداني و سناريوهاي خاص پيش ببريم. همه فكر مي كنند آن برنامه اي كه فرزاد با بدل اش اجرا كرد، بهترين طرحي بود كه مي شد در ايران اجرا كرد ولي اين بار برنامه ريزي ما جوري ست كه چند برابر ان برنامه همه شوكه خواهند شد و در روز اجرا مي بينيد كه حرفهاي من صرفا شعار و تبليغاتي نبوده. خود من اين روزها به اين فكر مي كنم كه كاش خودم جاي كساني بودم كه در سالن نشسته و قرار است اين برنامه را تماشا كند! به قدري ماجرا پر هيجان است كه خودمان هم وسوسه مي شويم كه كاش در سالن بوديم و آنرا از نزديك مي ديديم، نه در پشت صحنه.»

کنسرت تهران قطعی شد . فـرزاد فـرزین و گروه « شوک » در تاریخ 4 و 5 آبانماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در 4 سانس به روی صحنه خواهند رفت و به اجرای برنامه ی متفاوت خواهند پرداخت . جهت رزرو و خرید بلیط می توانید با شماره های اعلام شده و یا از طریق سایت www.iranconcert.com اقدام کنید .

تیتراژ سریال « راز پنهان » با صدای فرزاد فرزین که در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه ی اول سیما پخش می شد ، در نظرسنجی مجله ی « همشهری جوان » و از نگاه روزنامه ی سینمایی « بانی فیلم » به عنوان بهترین تیتراژ برنامه های تلویزیونی ماه مبارک رمضان انتخاب شد . این انتخاب ها در حالی می باشد که نظرسنجی مجله ی « ترانه ماه » همچنان ادامه دارد و تا به این لحظه نیز فرزاد فرزین در رده ی اول نظرسنجی قرار دارد .

فـرزاد فــرزین و گروهش در تاریخ 9 و 10 شهریور ماه در سالن نژاد فلاح کرج به روی صحنه خواهند رفت و به اجرای برنامه خواهد پرداخت . بخشی از عواید این برنامه به زلزله زدگان آذربایجان تقدیم خواهد شد . در ضمن فرزاد فرزین فردا شب ، برابر با 29 مــرداد ماه ، ساعت 23 در ویژه برنامه ی عید سعید فطر در شبکه ی اول سیما حضور خواهد داشت .

سلام دوستاي خوبم

من بعد از مدت ها برگشتم

خيلي دلم واسه وبلاگ و فرزاديا تنگ شده بود

منو ببخشيد

7 ماه خيلي زياده اما چاره اي نبود

بگذريم...

به فرزاد عزيز راي بديد تا در رتبه اول قرار بگيره

ممنون

شاد باشيد

سلام دوستان

من با توجه به مشكلات و مشغله هايي كه دارم نميرسم وبلاگ رو به روز كنم اما نميبندمش چون مطمئنا بعد از امتحانام دوباره سرپاش ميكنم

موفق باشيد

فرزاد فرزین و «یانی» در حاشیه کنسرت بزرگ این موزیسین جهانی با هم دیدار کردند

محرمانه: ارمنستان

موسیقی ما - بهمن بابازاده: فرزاد فرزین در کنسرت ارمنستان یانی حضور یافت. این خواننده درباره این حضور و این برنامه می‌گوید: «تجربه بسیار جالبی بود و قطعا تا مدت‌ها در ذهن من خواهد ماند. برنامه بی‌نظیری که قطعا هیچ نقصی را در طول برنامه به خود ندید و همه چیز به شکل ایده آل به مخاطبان برنامه ارائه شد.»

فرزین درباره گفتگو و جلسه‌ای که با این موزیسین جهانی در هتل محلاقامت‌اش داشت، نیز گفت: «بیشتر در مورد فرهنگ و موسیقی ایران با او صحبت کردیم و جالب آنجا بود که یانی به شدت علاقمند به برگزاری کنسرت در ایران است و حتی برخی رایزنی‌ها هم برای این اتفاق انجام شده بود ولی از قرار به دلایلی این اتفاق صورت نگرفته.»
فرزین پس از بازگشت از این سفر به شدت درگیر آلبوم جدید خود «شلیک» شده که بنا بر گفته‌های شرکت طرف قراردادش ظرف یکی دو ماه اخیر به صورت گسترده در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر خواهد شد.

گفتنی است عباس لطیفی رهبر ارکس‌تر فرزین نیز هم در این برنامه در کنار این خواننده حضور داشت.

لطیفی قرار است ظرف یکی دو ماه اخیر کنسرت بزرگی را در ایران برگزار کند و در آن مشهور‌ترین قطعات جهانی یانی را به اجرا در آورد. این کنسرت با ارکستری ۶۰ نفره تدارک دیده شده که نوازنده‌های یانی هم با شنیدن این خبر اظهار تمایل کرده‌اند که در این برنامه به صورت افتخاری حضور داشته باشند.

ادامه نوشته

محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی، بهنام صفوی، شهاب رمضان و مهدی یغمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس با آلبوم ترکیبی «دل صدا» باز هم بازار موسیقی کشور را قبضه می‌کنند ستاره‌های موسیقی پاپ برای صلح می‌خوانند موسیقی ما - بهمن بابازاده: خبر کاملا محرمانه محسوب می‌شد و هیچ کدام از عوامل آلبوم تا ظهر دیروز درباره این پروژه اظهار نظر نکرده بودند. ماجرا از منبعی موثق به خبرنگار ما رسید و پی گیری‌ها، خبر از صحت آن داشتند. آلبوم «دل صدا» با حضور ستاره‌هایی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی، بهنام صفوی، شهاب رمضان و مهدی یغمایی در سکوت کامل خبری تولید شده و اواخر مهر امسال در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. دو هفته قبل محسن چاوشی در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، خبر از تولید قطعه‌ای به نام «نفرین به جنگ» با ترانه‌ای از حسین صفا و تنظیم علی ثابت داد و وعده انتشار آنرا «به زودی» اعلام کرد. نزدیک بودن هفته دفاع مقدس و اسم این ترانه زمزمه‌هایی را در مورد انتشار آلبوم مناسبتی دیگری بر سر زبان‌ها انداخت و پس از تحقیقات و پرس و جوهایی به اصل خبر رسیدیم که هیجان انگیز بود و ترکیب خواننده‌هایی که در این آلبوم حضور داشتند گمانه زنی‌ها را برای یک اتفاق ویژه دیگر پس از جنجال‌های آلبوم «خاص» قوت بخشید. چاوشی و فرزین فعلا قطعی شده خبرنگار ما پس از به دست آوردن لیست خواننده‌های حاضر در این آلبوم پی برد که فقط قطعات محسن چاوشی و فرزاد فرزین تا این لحظه قطعی و تحویل عوامل سازنده آلبوم شده ولی ظرف یکی دو هفته آینده بقیه هنرمندان حاضر در این آلبوم هم آثارشان را تحویل خواهند داد تا پکیج وسوسه انگیز این آلبوم کامل شود و آلبوم پر سر و صدای دیگری آماده انتشار در بازار موسیقی کشور شود. بنیامین و مازیار، شاید وقتی دیگر... این آلبوم ابتدا قرار بود با حضور اشخاص دیگری چون بنیامین و مازیار فلاحی، پر ستاره‌تر وارد بازار شود که در مراحل انتهایی کار، دلایلی باعث شد که حضور این دو ستاره موسیقی پاپ عملی نشود. قطعه‌ای که مازیار فلاحی با ترانه «یاحا کاشانی» برای این آلبوم ساخته بود داستان فرزند شهیدی بود که در روز عروسی‌اش با پدر شهید‌اش مشغول درد دل است. قطعه سوزناک و تاثیر گذاری که همه کسانی که آنرا شنیده بودند به شدت اعتقاد داشتند می‌تواند جزو قطعات برجسته سال شود. این اتفاق نیفتاد تا این قطعه به احتمال فراوان در آلبوم جدید فلاحی گنجانده شود. بشارت حق شرکت تولید کننده این آلبوم «بشارت حق» نام دارد که از قرار معلوم تمام ارتباطات برای تولید این اثر را از طریق دفتر موسیقی انجام داده و اولین اثر در ژانر پاپ این موسسه به حساب می‌آید. مصاحبه ممنوع! تقریبا هیچ کدام از خواننده‌های حاضر در این آلبوم حاضر به گفتگو در باره این آلبوم نیستند و به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات رسانه‌ای که گفتگوهای خواننده‌های آلبوم خاص برای تولید کننده‌هایش داشت، عوامل این آلبوم از خواننده‌هایشان خواسته‌اند که در مورد این اثر سکوت اختیار کنند و هیچ گفتگویی انجام ندهند تا در نشست خبری ویژه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اند، بتوانند صحبت‌های داغی را با رسانه‌های مدعو داشته باشند. در روزهای آینده باز هم اطلاعات جدیدی از این آلبوم را در اختیار خواننده‌های این صفحه قرار خواهیم داد و سعی خواهیم کرد با خواننده‌های این آلبوم به گفتگو بنشینیم. همچنین دموی زیبای این آلبوم را به زودی در سایت موسیقی ما خواهید دید. منبع : سایت موسیقی ما و تماشا


گزارشی از کنسرت پردیس فرزاد +عکس ها

اینا عکسای کنسرت پردیس از سایت موسیقی پرشیا هست که آقای عقیل ذبیحی انداختن
کنسرت بزرگ "فرزاد فرزین"  ۷ مرداد ماه سال ۹۰ در سالن فجر شهر جدید پردیس (بومهن) برگزار شد. بعد از اجرای بسیار متفاوت و به یادماندنی فرزاد فرزین در 28 و 29 اردیبهشت 90، امروز راهی پردیس شدیم تا ببینیم فرزاد چه خواهد کرد. در این اجرا اولین قطعه "شانس" از آلبوم شانس اجرا شد.
یه نگاه آره یه نگاه / دوست دارم من به خدا
یه صدا آره یه صدا / نه نمیشم از تو جدا
یه نفر آره یه نفر /این دلو با خودت ببر...
آلبوم شانس یکی از پر مخاطب ترین آلبوم های پاپ منتشر شده است .
فرزاد اعلام کرد : این آخرین کنسرت از آلبوم شانس است و بعد از ماه مبارک با ترک های آلبوم جدید(شلیک) ، پذیرای هواداران خودش خواهد بود.
این همه مخاطب از نقاط مختلف که با عشق به سمت سالن می روند واقعا دیدنیه ، تو شرایطی که این سالن ، یک سالن ورزشی است و هوا در آن خیلی گرمه ، این همه شور و شعف ستودنیست ...
سوپر استار؛اون تو نیستی، من و تو، کی می تونه، تو برگشتی...
بعد از این چند قطعه فرزاد استیج را ترک می کنه
توی سالن ، احسان نیزن ، یاشار خسروی ، مهرداد معافی ، احمد امین پور ، پیمان لطیفی، عباس لطیفی، احمدی، نوید و معمار را می بینیم که تا برگشت فرزاد فرزین بر روی استیج هنرمندانه می نوازند ...

فرزاد فرزین بعد از استراحتی کوتاه باز به استیج بر می گردد.

ادامه نوشته


فرزاد فرزین:
به خاطر هواداران برای کنسرت به اطراف تهران رفته‌ام

موسیقی ما - فرزاد فرزین در حالی که این روز‌ها در تدارک آلبوم جدیدش است ‌، ۶ و ۷ مرداد ماه در سالن فجر شهر جدید  «پردیس» به صحنه می‌رود.

این خواننده پاپ توضیح داد: ‌ با توجه به اینکه بهای بلیت کنسرت در تهران این روز‌ها بالا رفته و همهٔ مردم توانایی حضور در اجراهای تهران را ندارند‌، تصمیم گرفتیم این بار به یکی از شهرستان‌های اطراف برویم‌، ‌ تا مخاطبان نیز به خاطر بهای بالای بلیت دچار مشکل نشود.

وی افزود: ‌ ارزان بودن بهای بلیت به این معنا نیست که کیفیت اجرا را تغییر دادم کیفیت موسیقی‌‌ همان است‌، اما با بلیت ارزان‌تر.

این هنرمند دربارهٔ فضای موسیقی این اجرا بیان کرد: ‌ در سالن فجر ۱۴ قطعه با ترکیبی از سه آلبوم اخیر اجرا خواهم کرد. قطعات آلبوم‌های «شراره»، «شانس» و چند تک آهنگ از این جمله هستند. شاید شرایط به کیفیت برج میلاد نباشد. بهای بلیت این اجرا ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزاران تومان است.

عباس لطیفی ـ نوازندهٔ کیبور ـ ارکس‌تر فرزاد فرزین را رهبری می‌کند، پیمان لطیفی (درامز) ‌، ساکیسفون (یاشار خسروی) ‌، احسان نیزر (ویولن) احمد امین‌پور (پرکاشن) آیین احمدی (گیتار اسپانیش) مهرداد معافی (گیتار الکتریک) و نوید نعیما (گیتار باس) فرزین را در اجرای سالن فجر همراهی می‌کنند.

همچنین این هنرمند از انتشار آلبوم جدیدش در اواخر شهریورماه نیز خبر داد و افزود: ‌ این آلبوم که اکنون مراحل نهایی مجوز را می‌گذراند‌، ۱۱ قطعه را شامل می‌شود و به صورت یک پکیج همراه با دی‌وی دی کنسرت‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

فرزین اضافه کرد: ‌ این آلبوم دنباله روی آلبوم «شانس» است و سبک کاری خودم را پی گرفتم. در بحث ترانه هم از ترانه سراهای جدیدی چون مسعود محمدی‌، روزبه بمانی استفاده کردم.

این خوانندهٔ پاپ با بیان اینکه آهنگسازی همهٔ آثار را برعهده داشته گفت: ‌ کوشان حداد‌، نوید سپهر‌، اشکان آبران‌، انوشیروان تقوی و در بعضی قطعات عباس لطیفی تنظیم کنندهٔ قطعات هستند.


منبع : ایسنا

سلام دوستان

البوم خاص هم منتشر شد

کار فرزاد هم زیبا بود من پسندیدم

خواننده :   محسن چاوشی، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی اصحابی، بابک جهانبخش، پیام صالحی، مهدی مدرس، شهاب رمضان، رضا یزدانی
...
     
آهنگساز :   محسن چاوشی، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی اصحابی، بابک جهانبخش، علی حسین زاده، انوشیروان تقوی، شهاب رمضان، رضا یزدانی
...
     
تنظيم كننده :   کوشان حداد، انوشیروان تقوی، رامین مظاهری، نیما وارسته، سیروان خسروی، میلاد عدل خاص
...
     
ترانه سرا :   حسین صفا، یاحا کاشانی، مازیار فلاحی، سمیه کاویانی، محسن شیرالی، علی حسین زاده، امیر ارجینی، میثم یوسفی, سروش دادخواه
...
     
انتشارات :   آوای فروهر (تهیه کنندگان: محمد و مجتبی حاتم پور)


سلام دوستان عزیزم

امسال هم مثل سه سال گذشته میخوایم تولد فرزاد فرزین رو در این وبلاگ جشن بگیریم و همه بهش تبریک بگیم.

امیدوارم سال های سال این وبلاگ دووم بیاره و این روز رو با هواداران جشن بگیره


تولدت مبارک فرزاد جان

به امید موفقیت های روز افزونت

یاعلی


فرزاد فرزین: آن‌ها کلاه بردار‌اند!

سوء استفاده از نام هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی، به موسیقی پاپ هم کشیده شد

موسیقی ما - هنرمندان بسیاری هستند که از سوی مخالفانشان به عناوین مختلف مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند و از نام و اعتبار آن‌ها در جهت منافعی خاص استفاده می‌شود. این قبیل سوء استفاده‌ها معمولا در فضای مجازی بیشتر و بیشتر است و همیشه درصد بالایی از مخاطبان چهره مورد نظر را نیز در بر می‌گیرد. ماجرای این سوءاستفاده‌ها هم معمولا از سایتهای شخصی یا به قولی fan club ‌هایی شروع می‌شود که به نام هنرمند مورد نظر، شروع به فعالیت و عضوگیری می‌نمایند.

در سالهای اخیر نیز با رشد قارچوار شبکه های اجتماعی موج سوء استفاده‌ها شکل جدید‌تر و به قولی به روز تری را به خود گرفته و تا حدی ماجرا بیخ پیدا کرده که هر روز شاهد تکذیبیه یکی از هنرمندان مبنی بر بی‌اطلاع بودناش از صفحاتی که به نام او ثبت شده، هستیم.

جدید‌ترین واکنش به این موج، از سوی فرزاد فرزین، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ انجام شده که ضمن تکذیب فعالیت‌اش در شبکه‌های اجتماعی، وجود هر گونه صفحه یا fan club در شبکه‌های اجتماعی را به شدت تکذیب کرد. این خواننده ضمن کلاه بردار خواندن صاحبان و گردانندگان این صفحات، گفت: «متاسفانه چند وقتی ست که برخی سود جویان با سوء استفاده از نام من اقدام به راه اندازی کلوپ هواداران و صفحه فیس بوک به نام من شده‌اند و با ترفندهای مختلف سعی در اخاذی و مطالبات مالی برای عضویت در این سایت‌ها شده‌اند. من از طریق شما اعلام می‌کنم که هیچ صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی ندارم و هیچ صفحه طرفدارانی در این فضا متعلق به من نیست و کسانی که به اسم من اقدام به راه انداختن چنین صفحاتی کرده‌اند، کلاهبردارانی هستند که از این راه در پی رسیدن به مقاصد خودشان هستند.»

این خواننده پس از اجرای موفق‌اش در تهران، برنامه‌هایی را در رشت، گرگان، شیراز، بندر عباس و ابادان ترتیب داده که به دیدار مخاطبان‌اش در سایر شهرستان‌ها نیز برود. فرزین همچنین خبر از اتمام ضبط آلبومش داد و اینکه به محض تکمیل شدن نسخه نهایی و ریزه کاری‌های انتهایی آلبوم، سعی دارد اوایل تابستان، آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند.



منبع : تماشا


انتشار البوم به تعویق افتاد

این خبر برای اولین بار از همین سایت منتشر می شود و طی صحبت هایی که با فرزاد عزیز داشتم فرزاد معتقد بود که آلبوم هنوز به اون پختگی و سطح مورد انتظار خود من نرسیده که منتشر کنیم و به بازار بفرستیم و آلبوم باید از لحاظ کیفی در حد و اندازه های لازم باشه . فرزاد اعتقاد داشت که مساله اصلا" آلبوم دادن نیست و سطح کیفی آلبوم مهم است . و ما تصمیم گرفتیم که آلبومی را به بازار بفرستیم که مورد توجه و علاقه ی مردم باشه و به همین علت روی این آلبوم وسواس بیشتری به خرج میدم . و تصمیم گرفته شد که آلبوم اوایل شهریور ماه ، مصادف با عید سعید فطر روانه ی بازار بشه که در قالب سی دی هست آلبوم ، که همراه این آلبوم به احتمال قوی یک پک دی وی دی شامل چند کلیپ وارد بازار خواهد شد . در مورد کنسرت تهران هم باید عرض کنم که فرزاد اعلام کرد که فیلم کنسرت تهران آماده هست ولی متاسفانه بعضی از دوستان به دلایلی که نیازی به مطرح شدن نیست ، روند انتشار این فیلم را باه تاخیر می اندازند .


 

موفق و سلامت باشید

منبع:www.farzadfarzin.com


ی از کنسرت اردیبهشت ماه فرزاد فرزین در خدمتتون هستم

سعادت نداشتم در این کنسرت حضور پیدا کنم اما بی صبرانه منتظر البوم ش... در 3 تیر ماه هستم و بعدش هم کنسرت ها

عکس و گزارش در ادامه مطلب

یاعلی

ادامه نوشته


farzad-mohamad

کنسرت بزرگ فرزاد فرزین

زمان:۲۸و۲۹ اردیبهشت ماه

مکان:سالن همایش های برج میلاد

رزرو بلیط:

۲۲۰۹۷۹۷۲-۰۲۱

۲۲۰۹۷۹۷۳-۰۲۱

۲۲۰۹۷۹۷۴-۰۲۱

۲۲۰۹۷۹۷۵-۰۲۱

۲۲۳۷۶۴۳۶-۰۲۱

۲۲۳۷۶۴۳۷-۰۲۱

قیمت بلیط ها:

قسمت ویژه:۸۰ هزار تومان

ردیف های جلو:۷۰ هزار تومان

ردیف های وسط :۶۰ هزار تومان

ردیف های عقب :۵۰و۴۰ هزار تومان

بالکن:۳۰ هزار تومان

شروع سانس ها:

چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت:دوسانس از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰و۲۱ الی ۲۳:۳۰

پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت:دوسانس از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰و۲۱ الی ۲۳:۳۰

تهیه کننده:محمد رضا خانزاده

مصاحبه سایت موسیقی ما با فرزاد فرزین در ادامه مطلب


ادامه نوشته

 

کلیپ های اجراهای فرزاد در شبکه های جام جم ( وِیژه برنامه ی دو نیمه سیب ، نوروز 90 ) و کلیپ های اجراهای فرزاد در شبکه سوم سیما ( ویژه برنامه ی نوروز 89 ) هم اکنون برای دانلود آماده هستند.

 

--- شبکه ی جام جم ( ویژه برنامه نوروز 90 )

 

> کلیپ ورود فرزاد و مهدی یراحی و تبریک سال نو

> کلیپ اجرای اهنگ "عیدت مبارک"  توسط فرزاد

> ملحق شدن امیر جعفری و مصطفی زمانی به فرزاد

> کلیپ اجرای زنده ی آهنگ بوی عیدی

> کلیپ اجرای آهنگ یادمه توسط فرزاد

 


 

--- شبکه ی سوم سیما ( ویژه برنامه نوروز 89 )

 

> کلیپ اجرای زنده ی اهنگ هموطن توسط فرزاد

> کلیپ اجرای زنده اهنگ بوی عیدی توسط فرزاد

> کلیپ اجرای آهنگ " تو نزدیکی " فرزاد فرزین - علی اصحابی - بهنام صفوی

 

م جنگ نوروزی با حضور ۲۳ ستاره دنیای سینما و موسیقی کشور که قرار بود منتشر شد.

لطفا برای حمایت این اثر را به صورت اورجینال تهیه کنید.

فرزاد فرزین و محسن یگانه به عنوان بهترین خوانندگان سال ۸۹ انتخاب شدند!



گفت و گوی سایت موسیقی ما با فرزاد فرزین درباره جنگ نوروزی ۹۰ در ادامه مطلب

ممنون از محمد عزیز

ادامه نوشته


گفتگوی بابک صحرایی با خشایار اعتمادی ، رضا صادقی و فرزاد فرزین

سلام دوستان

مصاحبه ای رو براتون گذاشتم....خیلی جالبه حتما بخونیدش

یه خبر جالب هم اینکه تبلیغ ارکستر سمفونیک ایران از شبکه های تلویزیونی سیما پخش شده.....بی ربط به این مصاحبه نیست

موفق باشید

ادامه نوشته



سلام بچه خوبید؟

یه مطلب جالب راجع به تیپ فرزاد عزیز خوندم و گفتم شاید برای شما هم جالب باشه

چرا سفید و مشکی ترکیب رنگ محبوب فرزین است؟


نقطه قوت ظاهر

استفاده از نقش و نگارهای روی لباس همیشه مورد توجه فرزاد فرزین بوده است.خیلی از لباس های او با نگین های ریز یا نقش های براق تزئین شده اند.نقطه قوت ظاهر او روی استیج هم همین است.باید این را بدانید وقتی در مراسمی شما نقطه مرکزی هستید (مثلا تولدتان است یا سالگرد ازدواجتان یا حتی برنامه ای برای تقدیر شما) باید ظاهرتان شما را از دیگران متمایز کند.یکی از راه ها همین ترفند فرزاد فرزین است.یک نقش نگین کاری شده هر چند ظریف روی سینه کت یا لبه شلوار می تواند نگاه را روی شما نگه دارد.چیزی که یک خواننده روی استیج به ان احتیاج دارد.

صورت تیره دست روشن!

فرزاد فرزین جزو ادم های پوست روشنی است که اتفاقا برنزه شدن به او می اید اما نباید فراموش کرد که برنزه شدن زمان دارد.این کنسرت در پاییز بر گزار شده و پوست برنزه یک روال تابستانه است.در ضمن باید یادتان باشد که اگر پوستتان روشن است و با انواع کرم ها می خواهید صرفا برای چند ساعتی برنزه شوید بهتر است علاوه بر صورت بقیه بخش های پوستتان که در معرض دید است برنزه کنید.

چه سا عتی به دست می بندد؟

ساعت یک خواننده یکی از مهم ترین عناصر ظاهرش است.نه فقط به این دلیل که باید زمان را کنترل کند و حواسش به وقتی که دارد باشد بلکه اصولا خواننده ها میکروفن را با همان دستی می گیرند که در ظاهر کلاسیک ساعت را به مچ ان می بندند.یعنی دست چپ طبیعی است که دقت کردن به ساعت میتواند خیلی مهم باشد.ترکیب رنگ سفید و مشکی و البته سنگ کاری های درخشان روی لباس فرزاد فرزین ساعتی کمی رسمی تر می طلبید.مثلا ساعتی فلزی با نگین های ریز تر.به این ترتیب ظاهرش تکمیل می شد.

لاغری که لاغرتر میشود!

فرزاد فرزین ادم را یاد عکس های سیاه وسفید قدیمی می اندازد.کمتر پیش می اید چه روی استیج چه در عکس های مختلف و چه در برنامه های دیگر او را با لباسی غیر از این دو رنگ ببینیم.ترکیبی که او انتخاب کرده برای روی استیج ترکیب خوبی است.همیشه سفید و مشکی به دلیل تضادی که با هم دارند در کنار هم به خوبی می نشیند و خواه نا خواه نظرها را به خود جلب می کند.در ضمن این دو رنگ رنگها یی هستند که اصولا همه ادمها با هر سلیقه هی می پسندند و همین برای راضی کرن کرور کرور ادمی که در کنسرت نشسته کافی است.یادتان باشد سیاه بعضی وقتها برای نشان دادن خطر و قدرت استفاده می شود.در عوض سفید نماد معصومیت و پاکی است.ترکیب هین دو با هم تعدیل خوبی ایجاد میکند.البته فرزا فرزین میتواند سفید را بیشتر مد نظر بگیرد چون سیاه او را که لاغر است لاغرتر نشان می دهد.

منبع:مجله سیب سبز

(ممنون از مائده عزیز)




با عرض سلام خدمت تمام طرفداران فرزاد عزیز و دوستان گل خودم

من واقعا شرمنده ی همتونم باور کنید خیلی درگیر درسا شدم و نتونستم وبلاگ رو به روز کنم ولی قول میدم دیگه تکرار نشه چون به خودم قول دادم تا وقتی که فرزاد میخونه منم این وبلاگو به روز نگه دارم

از محمد عزیز داداشی گلم و مینا جونم که اپ بودن و من بهشون سر نزدم هم معذرت میخوام

خوب...امروز رفتم دم دکه ی روزنامه فروشی که یهو دیدم یه عکس فوق العاده از فرزاد روی مجله ترانه ماه چاپ شده

عکس های این مجله رو واستون میزارم ببخشید اگه کیفیتش مطلوب نیست




درضمن فرزاد توی مصاحبه ش تاکید کرده که به دلیل نداشتن اجرا در ماه محرم و صفر روی ابوم جدیدش کار میکنه و الان یک ماهی میشه که استارتشو زده و احتمالا میخواد تا اردیبهشت این البوم روانه بازار بشه

3 تا عکس جدیدم از فرزاد در ادامه مطلب گذاشتم(واسه من جدید بود)

یه خبر باحال از مجله اتفاق نو


فرزاد فرزین در یک فیلم سینمایی دیگر

فرزاد فرزین خواننده ی خوب موسیقی پاپ کشورمان این روزها در حال جمع اوری البوم جدیدش است. البوم "شانس" فرزاد که اخرین روزهای سال گذشته منتشر شد مورد استقبال خوبی قرار گرفت و فرزاد در طول سال ۸۹ چندین کنسرت موفق هم برگذار کرد.خبر جالب در خصوص فرزاد حضور جدي او در عرصه بازيگري است.او که بيش از اين در فيلم هاي سينمايي پسران آجري و کنسرت روي آب جلوي دوربين رفته قرار است در يک پروژه سينمايي حضور پيدا کند.فرزاد که انگار قصد دارد جدي تر از هميشه به جمع بازيگران به پيوندد به زودي با سازندگانه اين پروژه سينمايي قرارداد امضا ميکند.او قرار است در اين فيلم به عنوان نقش اول حضور داشته باشد البته بعد از امضاي قرار داد حتما نام اين فيلم را هم منتشر خواهيم کرد. پيش از اين فرزاد فرزين چندين پيشنهاد بازي در تله فيلم داشت که همه ي آن ها را رد کرد.

تا اپ بعدی ایشا الله خیلی زود انجامش میدم فعلا خداحافظ

موفق باشید

ادامه نوشته



سلام دوستان

اول یه عذر خواهی باید بکنم از همه دوستانی که نتونستم طی این مدت بهشون سر بزنم و اینکه وبلاگ رو ناقص به روز کردم.واقعیتش خیلی سرم شلوغه

حالا میریم سر اصل مطلب

با چند تا از کلیپ های کنسرت انریکه فرزاد اومدم و یکسری عکس

شانس

شراره(ریمیکس)

دونه دونه

پشت صحنه

عکسها ادامه مطلب

منبع:farzad-mohamad.blogfa.com

ادامه نوشته





13 و 14 آبان ماه سال جاري:
فرزاد فرزين در اريكه ايرانيان روي صحنه خواهد رفت

موسيقي ما - مينا آتشي: فرزاد فرزين اواسط آبان ماه در سالن اريكه ايرانيان به مدت دو شب و هر شب دو سئانس روي صحنه خواهد رفت.

به گزراش خبرنگار سايت «موسيقي ما» اين خواننده در تاريخ هاي 13 و 14 آبان ماه در سالن اريكه ايرانيان تهران به همراهي اركستري بزرگ به سرپرستي عباس لطيفي رفته و در اين كنسرت گلچيني از قطعات آلبوم «شانس» و تك تراك هایش را اجرا می‌کند.

همچنين فرزاد فرزين اول و دوم مهر ماه هم كنسرتی را در سالن همايش هاي برج ميلاد تهران برگزار كرد. لازم به ذكر است كه بزودي نحو رزرو وتهيه بليت اين كنسرت از همين سایت اعلام خواهد شد.