ارکستر بادی موسیقی محلی اسپانیا را می‌نوازد

ارکستر بادی تهران به رهبری جاوید مجلسی اول و دوم مرداد در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این کنسرت که به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می‌شود و پیش‌تر اعلام شده بود که توسط سینا ذکایی رهبری خواهد شد، متشکل از نوازندگانی چون سینا ذکایی و محمدنراقی: فلوت، داریوش بیژنی، نوژن طوفان، امیرمحمدی و روحام ایران خواه: کلارینت، امیرحسین محمد خانی: ابوا، هومن نامداری و میثم سالکی: ساکسیفون، امیر ملکی و امیرحسین محمدیان: فاگوت، فرزان بیژنی و میلاد عباسی: هورن،کامیار ماندگاری و علی ضرابی:ترومپت، سیامک کریم پور و رامین براتی: ترومبون، افشار حشمتیان:توبا و سامان بهشتی: درامز به روی صحنه می‌روند و در دو بخش قطعاتی از موسیقی کلاسیک و جاز را اجرا می‌کنند.
در این اجرا ارکستر در بخش کلاسیک قطعاتی چون «رقص شمشیر» اثر آرام خاچاطوریان، داستان اثر برن اشتاین، والس شماره 2 از شوستا کوویچ، قطعه‌ای از موسیقی محلی اسپانیا، سوئیت فندق شکن از چایکوفسکی و سمفونی دنیای جدید از دور ژاک و در بخش جاز قطعاتی چون مولانیزا، کاراوانا، جورجیا، ماموریت غیر ممکن و ....را می‌نوازند.
ارکستر بادی تهران در سال 1385 توسط عده ای از فارغ التحصیلان و هنرجویان هنرستان موسیقی به سرپرستی سینا ذکایی تشکیل شد. این گروه تاکنون اجراهای متعددی را در تهران و شهرستانها داشته و رتبه اول را در بخش ارکسترال بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به خود اختصاص داده است.


تصویر
منبع : فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد