آلبوم‌ جدید چاووشی در لیست انتشار آوای باربد

موسیقی‌ما - انتشار دو آلبوم موسیقی محسن چاووشی درحالی دربلاتکلیفی به سرمی‌برند که مدیر برنامه های این خواننده ازانتشار هرخبری درباره این خواننده خودداری می‌کند.
هم اکنون یک آلبوم موسیقی محسن چاووشی که قرار بود پیش از این ازسوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شود در فهرست آثار آماده انتشار موسسه آوای باربد قرار دارد اما محمد رضا آهاری تنظیم کننده آثار محسن چاووشی و مدیر برنامه های این خواننده از ذکر دلایل انتشار نیافتن این آلبوم خودداری می‌کند و می‌گوید :تا بیست و بیست و پنج روز دیگر خبر می‌دهیم.
آهاری همچنین از ذکر جزییات تازه ترین اثر چاووشی نیز خودداری کرده است .
گفتنی است اولین اثر مجاز محسن چاووشی به نام «یک شاخه نیلوفر» چندی پیش توسط موسسه آوای باربد توزیع شد که با استقبال متوسط مخاطبان آثار چاووشی مواجه شد.

ضمن این‌که بنابرگزارش اختصاصی سایت موسیقی‌ما محمدرضا آهاری مدیر برنامه‌های محسن چاووشی که تنظیم ترانه‌های آلبوم «یه شاخه نیلوفر» را بر عهده داشت تحت هیچ شرایطی حاضر نیست هیچ خبری از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی محسن چاووشی را دراختیار رسانه‌ها قراردهد. اواعتقاد دارد همه مطبوعاتی‌ها اخلاقیاتی نزدیک به هم دارند وهمیشه می‌کوشند از هنرمندها نردبانی بسازند که خودشان را بالا بکشند واین اتفاق به‌ نظر ما یک سوء استفاده تبلیغاتی است، ما به ندرت مصاحبه می‌کنیم در همه این سال‌ها فقط از ما 3 مصاحبه روی کیوسک آمده که البته چند تایی ازآن‌ها هم جملات را با تخریب وبرداشت خاصی منعکس کرده‌اند که بازتاب‌های بدی هم برای ما داشته وهمین بالا وپایین کردن کلمه‌ها باعث شد اتفاقات بدی دوروبرمان به وجودبیاید. برای همین ترجیح می‌دهیم که درسکوت کامل به کارمان ادامه بدهیم وهیچ خبرموثقی از ما وجود نداشته باشد البته خبررسانی‌های غرض‌ورزانه وآلوده به وفور در جوامع مطبوعاتی ورسانه‌ها علیه ما وجود دارد که آن‌ها را دیگرنمی‌شود کاری‌شان کرد وما حتی به تکذیب آن‌ها هم نمی‌پردازیم. سکوت بهترین جواب ما به همه آن‌ها است.
آهاری درمورد آخرین اخبارآلبوم چاووشی به سایت موسیقی‌ما گفت؛ «هم آماده هستیم و هم نیستیم! نه اسمی برای آلبوم درنظر گرفته‌ایم ونه هنوز کارمان تمام شده است، ولی تا یک ماه دیگر یک اتفاق ویژه قراراست که بیفتد ولی فعلا ترجیح می‌دهیم که در این مورد هیچ صحبتی به میان نیاوریم».
آهاری در خاتمه صحبت هایش گفت؛ «حسن نیت شخص شما وسایت «موسیقی ما» به ما و همه جامعه موسیقی پاپ ثابت شده ولی به ما حق بدهید که در مورد آینده کاری‌مان سیاستی را که پیش رو گرفته ایم را بدون استثنا قائل شدن برای شخص یا رسانه‌ای، انجام دهیم . از هواداران آقای چاووشی در این سایت هم نهایت تشکر را داریم که همیشه در قبال او و کارهایش اظهار لطف می‌کنند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم».

تصویر
منبع : ایلنا + موسیقی‌ما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد