بازگشایی مرکز موسیقی بتهوون بعد از 21 ماه

موسیقی‌ما - فروشگاه بتهوون به دلیل مشکلات به وجود آمده 21 ماه تعطیل بوده است و پنجشنبه 25 تیرماه با حضور اساتید موسیقی همچون فریدون شهبازیان، رامین بهنام، فردین خلعتبری، کیاوش صاحب ‌نصب افتتاح می‌شود.
پس از 21 ماه تعطیلی فروشگاه بتهوون بازگشایی می‌شود.
بابک چمن‌آرا مدیر مرکز موسیقی بتهوون ، ضمن تشریح برنامه‌های این مرکز افزود: مرکز موسیقی بتهوون بیش از 56 سال است که در عرصه موسیقی کشور فعال است.
وی ادامه داد: فروشگاه بتهوون به دلیل مشکلات به وجود آمده 21 ماه تعطیل بوده است و پنجشنبه 25 تیرماه با حضور اساتید موسیقی همچون فریدون شهبازیان، رامین بهنام، فردین خلعتبری، کیاوش صاحب ‌نصب افتتاح می‌شود.
چمن‌آرا افزود: در دوره جدید فعالیت این مرکز آثار به صورت مدرن عرصه می‌شود و مشتریان و علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند محصول خود را انتخاب کنند و یا امکاناتی که به زودی به فروشگاه اضافه می‌شود قسمتی از اثر را در داخل فروشگاه بشنوند.
وی ادامه داد: مرکز نشر موسیقی آوای خورشید نیز همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و بلیط کنسرت و برگزاری آن کنسرت نیز از سایر فعالیت‌های این مرکز است.
مراسم افتتاح دوره جدید فعالیت فروشگاه موسیقی بتهوون پنجشنبه 25 تیرماه ساعت 16 در محل این فروشگاه واقع در خیابان کریم‌خان زند خیابان سنایی برگزار می‌شود.

تصویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد