بهرام رادان از همکاری با مهناز افشار می گوید


بهرام رادان: من و خانم افشار يك آهنگي كه الآن در كار وجود ندارد با هم دو صدا ضبط كرديم. كار تمام شد و مستر شد. بعد از اينكه گوش كردم به دلم ننشسته بود و احساس مي كردم  موقع گوش كردنش مدام مي زنمش جلو و ديدم خود مهناز افشار هم همين حس را دارد. و به همين دليل آن كار را از آلبوم خارج كرديم.

مهناز افشار و مهران مديري ناچار به ترك محل شدند

گزارشی از مراسم ختم " ایرج قادری"

متن کامل در ادامه مطلب

ادامه نوشته

مهناز افشار از همكاري با ايرج قادري مي‌گويد

 مهناز افشار که فیلم سینمایی «آکواریوم» و «محاکمه» از همکاری‌های مشترک وی با ایرج قادری است در یادداشتی ضمن اشاره به اولین روز آشنایی‌اش با این کارگردان از تجربه و خاطرات همبازی شدن با ایرج قادری سخن گفته است. متن یادداشت مهناز افشار در ادامه مطلب می‌خوانید:

 

ادامه نوشته

پخش «سعادت‌آباد» در شبکه فارسي‌زبان ماهواره‌اي

فیلم‌های ايراني که مدام زیر آن‌ها نوشته می‌شود کرم‌های دکتر ... در نمایندگی‌های معتبر سراسر ایران!

وکلای دفتر حقوقی مربوط به ثبت کپی‌رایت فیلم‌های «آینه‌های روبرو»، «سعادت آباد»، «بوسیدن روی ماه» و «روز رستاخیز» در واشنگتن دی‌سی، از یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌یی به خاطر پخش غیرقانونی فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» شکایت می‌کنند.
فرشته طائرپور با اعلام این خبر بیان کرد: متاسفانه بیشتر اینگونه سرقت‌های فرهنگی از سوی تلویزیون‌های فارسی زبان و یا سایت‌های عرضه کننده فیلم‌های ایرانی در امریکا و کانادا صورت می‌گیرد و هموطنان علاقمندی که درغربت تمایل دارند فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را ببینند و همچنین ایرانیانی که در داخل کشور مشتری این شبکه‌ها هستند، از عمق آسیبی که از این طریق به اقتصاد سینمای ایران وارد می‌شود و مشارکت ناخواسته خود در این ماجرا آگاه نیستند.

وی تصریح کرد: این شبکه‌ها که از محل پخش آگهی محصولات خود و دیگران و یا پخش برنامه‌هایی در راستای اهداف اقتصادی و سیاسی‌شان ارتزاق و کسب درآمد می‌کنند، بی‌اعتنا به مشکلات و هزینه‌هایی که یک تهیه کننده برای تولید یک فیلم درایران متقبل می‌شود و شرایط نابسامانی که در مرحله اکران باید تحمل کند، به محض توزیع اولین سری از نسخ نمایش خانگی یک فیلم، یک دی وی دی دو- سه هزار تومانی فیلم را از طریق رابط‌هایی که در ایران دارند، تهیه کرده وظرف یکی دوهفته چنان به کرات آنرا به نمایش می‌گذارد که هر بازار احتمالی را برای آن فیلم در داخل و خارج از کشور سوزانده و منتفی می‌سازند.

تهیه‌کننده «آیینه‌های روبرو» ابراز عقیده کرد: سینمای ایران دارد روزهای سختی را می‌گذراند و از هر سو با مشکلاتی جدی روبروست؛ اما این بلایی که از طریق باصطلاح هموطن‌اش در خارج از کشوردارد بر سرش می‌آید یکی از بد‌ترین آنهاست.

طائرپور خاطرنشان کرد: سینمای ایران اجازه نمایش تیزرهای تبلیغی فیلم‌هایش را در شبکه‌های ماهوارهای ندارد... اجازه گفتگو با شبکه‌های خارجی را در مورد فیلم‌هایش ندارد... اجازه فروش فیلم‌هایش را به بیشتر این شبکه‌ها ندارد... اکران داخل کشورش که به مویی برای مجوز و باریکه جویی برای درآمد آویزان است... شبکه‌های نمایش خانگی هم که دیگر رایت ویدیویی نمی‌خرند و به نسبت تیراژ فروش قرارداد می‌بندند، مشتریان بالقوه هم که می‌دانند بجای خریدن بلیط سینما یا دی. وی. دی مجاز فیلم، آنرا می‌توانند رایگان از اینگونه شبکه‌های خلاف تماشا کنند... تلویزیون هم که تکلیف خرید فیلمهای سینمای ایران را سال به سال روشن‌تر! کرده است... بازار قاچاق فیلم هم که درشهرستان‌ها هنوز دایر است... حالا مجسم کنید حال تهیه کننده را وقتی می‌بیند فیلم تازه به فروشگاه رسیده‌اش، توسط یک تلویزیون بهداشتی یا سیاسی یا تفریحی مصادره شده و دارد با انواع زیرنویس‌های تبلیغی به نفع صاحب آن تلویزیون، پخش می‌شود.

وی گفت: تعداد فیلم‌هایی که تا کنون همین شبکه دیدار، همه امیدشان را به بازگشت سرمایه سوزانده است، خارج از حد باور هستند. فیلم‌هایی که مدام زیر آنها نوشته می‌شود کرم‌های دکتر... را فقط از نمایندگی‌های معتبر در سراسرایران (با ذکر تلفن تماس) و یا در کشورهای دیگر (بازهم با تلفن تماس) تهیه کنید و هرگونه فروش غیر قانونی این کرم‌ها قابل پیگرد قانونی است!

 طی سال‌های اخیر این بد‌ترین نوع سودجویی است که از عدم عضویت کشور ایران در نظام جهانی کپی رایت، به ضرر سینمای ایران و موسیقی ایران شده است. طائرپور تاکید کرد: وقت آن رسیده است از هر راه ممکن اقدامی در تقابل با این بی‌اخلاقی صورت گیرد. یکی از این راه‌ها متاسفانه مواجه ساختن اینگونه افراد با برخوردهای قضایی‌‌ همان کشوری است که تابع قوانین‌اش هستند، شاید کمی به خود بیایند و با اموال دیگران تجارت نکنند. یقینا این اقدام، عکس العمل‌های منفی، تبلیغی و تخریبی این شبکه و مشابهات آن را به دنبال خواهد داشت، اما یقین دارم که وجدان هر ایرانی درهر جای جهان که باشد، در کنار فیلمسازان مستقل سینمای ایرانی می‌ایستد و سینمای ایران را در سامان بخشی به این معضل مخرب، یاری می‌رساند.

این تهیه‌کننده همچنین گفت: در غیبت «خانه سینما» دفا‌تر سینمایی و تهیه کنندگان فیلم‌ها در ایران این آمادگی دارند تا هر فیلمی را که هموطنانشان در هر نقطه‌ای از جهان بخواهند، برایشان با کمترین هزینه ارسال کنند.

طائرپور خاطرنشان کرد: وکلای شرکتی که برای کپی رایت چهار فیلم «آینه‌های روبرو»، «سعادت آباد»، «بوسیدن روی ماه» و «روز رستاخیز» اقدام کرده‌اند، به زودی شکایت رسمی خود را از سوی تهیه کننده برای شبکه مذکور ارسال داشته و همزمان طی نامه‌ای رسمی به اجاره دهندگان فضای ماهواره به این شبکه، تخلف قانونی آنرا در استفاده از امکانات دریافت شده برای پرتاب امواج، مورد اطلاع و پیگیری قرار خواهند داد.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: یک دفتر حقوقی ایرانی نیز با داشتن وکالت از سوی بیش از پنجاه تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران، شرایط پیگرد قانونی مسئول این شبکه و چند شبکه و سایت مشابه را در دادسرای تهران در دست پیگیری دارد.

سال گذشته توسط یک دفتر حقوقی معتبر در واشنگتن دی سی، حقوق مربوط به کپی رایت جهانی فیلم‌های «آینه‌های روبرو»، «سعادت آباد»، بوسیدن روی ماه و روز رستاخیز بنام تهیه کنندگان این فیلم‌ها به ثبت رسیده است و با توجه به درج اطلاعات مربوط به ثبت این حقوق در تیتراژ نهایی فیلم‌ها، هرگونه نمایش غیر قانونی آن‌ها توسط شبکه‌های تلویزیونی یا سایت‌ها، قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

مهنار افشار نقش جنيفر لوپز را در «عروس تهرانی» بازي مي‌كند!

خبر کامل در ادامه مطلب

ادامه نوشته

هانیه توسلی به جای مهناز افشار + 13 عکس

از شب جمعه، هانیه توسلی به جای مهناز افشار در نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» با کارگردانی رضا حداد بازی میکند. در حالی که مهناز افشار با نقش آفرینی در نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم»، برای نخستین بار بازی روی صحنه را تجربه کرد، در ادامه اجراهای این تئاتر، جایش را به هانیه توسلی میدهد.

 
رضا حدّاد، کارگردان این نمایش با اعلام این خبر گفت: «از آنجا که مهناز افشار به دلیل حضور یافتن در جشنواره فیلم فلورانس ایتالیا قرار است به آن کشور سفر کند، از ۱۸ فروردین هانیه توسلی به جای او روی صحنه میآید

او با اشاره به اینکه اجرای نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود: «بعد از بازگشت خانم افشار از سقر، قرار است در بعضی از شبها شاهد حضور دوباره او در این نمایش باشیم.»
نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» که اجرایش از اسفند سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است، با بهره گیری از جلوههای تصویری، موسیقی زنده و به کارگیری بازیگران سرشناس تئاتر و سینما تجربهای متفاوت در هنرهای نمایشی کشور به شمار میآید.

رضا حداد کارگردان نمایش «آمدیم نبودید، رفتیم» در خبرگزاري ايسنا درباره اين موضوع چنين گفت: رفتن مهناز افشار از ترکیب بازیگران این نمایش تاثیری در فروش آن نمیگذارد. این کارگردان تئاتردرباره جایگزین شدن هانیه توسلی به جای مهناز افشار در نمایشش توضیح داد: اینجایگزینی با توافق هر دو طرف انجام شد، خانم افشار مشکلات خاص خودش را داشت و به همین دلیل نتوانست در ادامهٔ اجرا، گروه را همراهی کند.

حداد درباره تاثیر اینجایگزینی بر میزان فروش نمایشش متذکر شد: معتقدم اینجایگزینی بر فروش نمایش ما تاثیری نمیگذارد.

عکسهای این اجرا در سال ۹۰ رو در ادامه مطلب ببینید...

ادامه نوشته

دانلود مصاحبه مهناز افشار با برنامه هفت

اینم لینک دانلود مصاحبه مهناز افشار با برنامه هفت ... البته می دونم قدیمیه ولی دیدم تو نت نیست گفتم لینک یو*توب رو بذارم... اگه واسه دانلود مشکلی داشتید بگید...

لینک دانلود مصاحبه مهناز افشار

مهناز افشار : شما مست نگشتید و از آن باده نخوردید

 

مهناز افشار در شب اجراي نمايش رضا حداد در پیامی این موفقیت را به اصغر فرهادی و تیم «جدایی نادر از سیمین» تبریک گفت: 


«شما مست نگشتید و از آن باده نخوردید
چه دانید چه دانید که ما در چه شکاریم
در این خاک در این خاک در این مزرعه پاک
به جز مهر به جز عشق دگر بذر نکاریم.
تبریک به آقای اصغر فرهادی و همه عوامل فیلم «جدایی نادر از سیمین». امشب (دوشنبه شب) اجرای نمایش «آمدیم نبودید رفتیم» به کارگردانی رضا حداد را تقدیم به آقای فرهادی کردیم. اسکار مبارک شما و همه ایران و سینمای پرهیاهوی ایران باشد. به امید اینکه خودمان هم یاد بگیریم این صلح و مهری را که شما پیام آورش بودید.»

اولين نمايش خصوصی برف روی کاج ها

«برف روی کاج‌ها» با حضور عوامل و بازیگران فیلم به نفع کودکان نیازمند روی پرده می‌رود...

فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» دوشنبه در سینما قلهک به نفع کودکان نیازمند روی پرده می‌رود. اولین اکران خصوصی فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» به کارگردانی پیمان معادی و تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان در سینما قلهک برگزار می‌شود و عواید حاصل از این اکران به کودکان نیازمند مستعد بنیاد خیریه کودک اهدا می‌شود.

این برنامه با حضور عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه هفته آینده در سینما قلهک برگزار می‌شود.

«برف روی کاج‌ها» در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورين فيلم برگزيده تماشاگران را دريافت كرد و مهناز افشار ديپلم افتخار بازيگري بخش نگاه نو را براي بازي در فيلم دريافت كرد.

گفته های مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر پس از کسب جایزه

حرفهای مهناز افشار ، اکبر عبدی ، هنگامه قاضیانی ، یکتا ناصر ، سعید راد ، رضا عطاران و ناصر گیتی جاه

 مهناز افشار به خاطر بازی در فیلم «برف روی کاج‌ها» به کارگردانی پیمان معادی دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را در بخش نگاه نو جشنواره به دست آورد.

 

 

 

بازیگران سینمای ایران هنگام دریافت جایزه از جشنواره فجر سی ام روی صحنه چه گفتند؟

بازیگران زن و مرد سینمای ایران از نسلها و طیفهای مختاف بازیگری امسال در بخشهای مختلف جشنواره فجر برنده دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین شدند. گزیده حرفها و جمله های بازیگران روی صحنه و هنگام دریافت جایزه جشنواره سی ام فجر را اینجا بخوانید: 

- سعيد راد پس از دریافت ديپلم افتخار بازي در فيلم سينمايي «گيرنده» گفت: خوشحالم كه پس از 38 سال كه روي صحنه رفتم با افتخار اين جايزه را دريافت مي‌كنم. من تازه مي‌خواهم كارم را شروع كنم و خدا به من ياري دهد. 

- مهناز افشار پس از جايزه‌ بازیگری برای «برف روی کاجها» ضمن تشكر از داوران و یادآوری کار خوب و دشوار پیمان معادی بيان كرد: از صميم قلب مي‌خواهم كه اگر سليقه‌هايمان يكي نيست با احترام و متين در كنار هم كار كنيم و درها را به روي يكديگر نبنديم. 



- رضا عطاران پس از دريافت جايزه‌ بهترین کارگردانی ضمن تشكر از هيات داوران گفت:‌ دوست داشتم در بخش مسابقه سينماي ايران فيلم «بي‌خود و بي‌جهت» نامزد شود اما نشد پس برای خودم خوشحالم! 

- ناصر گيتي‌جاه پس از جایزه بازي در فيلم «خوابم مي‌آد» عنوان كرد: از تمام افرادي كه براي اين جشنواره زحمت كشيده‌اند تشكر مي‌كنم، از هيات داوران كه بعد از 60 سال من را قابل دانستند نيز متشكرم. 

- يكتا ناصر كه سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن را براي فيلم سينمايي «يكي‌ مي‌خواهد باهات حرف بزنه» دريافت كرد، در سخناني گفت: خوشحالم سيمرغي را مي‌گيرم كه هميشه آن را از راه دور مي‌ديدم. از آقاي منوچهر هادي كه به من اعتماد كرد، تشكر مي‌كنم. 

- اكبر عبدي پس از دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد براي فيلم «خوابم مي‌آد» ابتدا از هيات داوران تشكر كرد و گفت: دريافت اين جايزه براي من خيلي دير شده است. اين سيمرغ براي من مانند كسي است كه در 60 سالگي بچه‌دار مي‌شود. اين سيمرغ را بايد براي فيلم «اي ايران» ناصر تقوايي كه فهيم‌ترين كارگردان سينماي ايران است مي‌گرفتم. «اي ايران» دو سال طول كشيد و من براي بازي در آن تنها 195 هزار تومان حقوق گرفتم اما اين فيلم به بخش مسابقه هم نيامد، يا سيمرغم را بايد براي فيلم‌هاي «هنرپيشه» يا «آدم برفي» مي‌گرفتم. من همه زندگي‌ام را مديون عبدالله اسكندري هستم و دستش را مي‌بوسم. وقتي هر كس در خيابان مرا مي‌بيند و مي‌خندد و يا دو نفر به واسطه من با هم آشتي مي‌كنند من در حال گرفتن سيمرغ هستم. تهيه‌كننده «خوابم میاد» تاكنون يك زنگ هم به من نزده است. ايشان معتقد بود كه مي‌توانيم به‌جاي نقشي كه من بازي كردم، يك پيرزن را بياوريم و دو ميليون تومان هم به او بدهيم و در واقع چون پيرزن نداشتيم من اين نقش را بازي كردم. 

- هنگامه قاضياني پس از دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن براي فيلم «روزهاي زندگي»، ابتدا از هيات داوران تشكر كرد و گفت: امسال سال بسيار سختي بود و حتي رقباي من بازيگران معتبر سينماي ايران بودند. از هيات داوران سپاسگزارم كه به راه سختي كه در پيش داشته‌ام توجه كردند، همچنين از آقاي‌ باشه‌آهنگر براي فيلم «بيداري رويا» و پرويز شيخ‌طادي براي «روزهاي زندگي» تشكر مي‌كنم. 

- بهناز جعفري كه براي «تلفن همراه رييس‌جمهور» در بخش بازيگري تقدير شد از مهدي هاشمي و گلاب آدينه قدرداني كرد. 

- هيات داوران سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر مرد را به فرهاد اصلاني براي مجموعه فيلم‌هايش در جشنواره اهدا كردند كه دختر اصلاني به جاي او اين جايزه را دريافت كرد. 

اینم چندتا عکس از دریافت جایزه مهناز افشار در جشنواره ۲۹

دانلود تمام عکسها در یک فایل زیپ

برای دیدن عکسها در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید...

3m48i55xhzb8gowmo1l.jpg tyig0cudr2j6f54lek.jpg km71rqk9ejpet1stjerx.jpg

u0i6ml4o3irmuutgswiu.jpg atgyzw9zykah3pnb7hx.jpg 2g7akrryribprwgrkf46.jpg

fax2zwp5r7tq8yql7bzo.jpg en1l7ut38il42cfmwtk8.jpg 2uj96eeju7dhphk46gu.jpg

 

اسامی نامزدهای 30 جشنواره فیلم فجر

خبرها زیاد هستند... حتما پستهای پائین تر رو هم بخونید...

 

بالاخره اسامی نامزدهای سی امین جشنواره فیلم فجر هم مشخص شد :که مهناز افشار برای بهترین بازیگر زن کاندید شده و فیلم برف روی کاجها در دو بخش بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه ( پیمان معادی) کاندید شده...

 

کاندیدای بهترین کارگردانی
- مهرداد غفارزاده برای کارگردانی فیلم گیرنده
- رضا عطاران برای کارگردانی فیلم خوابم می آد
- فرزاد اژدری برای کارگردانی فیلم سلام برفرشتگان
- مانلی شجاعی فرد برای کارگردانی فیلم میگرن
- پیمان معادی برای کارگردانی فیلم برف روی کاج ها

کاندیدای بهترین فیلم
- محمد رضا تخت کشیان و جواد فرحانی برای فیلم خوابم می آد
- محمد قهرمانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای فیلم گیرنده
- عبدالحسین و محمد ابوالحسنی برای فیلم تهران ۱۵۰۰
- حسن علیمردانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای فیلم سلام بر فرشتگان
- ابراهیم اصغری برای فیلم پنج شنبه آخر ماه

کاندیدای بهترین فیلمنامه
- اکبر روح، مهرداد موفق یامی و مهرداد غفارزاده برای نگارش فیلم نامه گیرنده
- علی مینایی و ابراهیم اصغری برای نگارش فیلمنامه پنج شنبه آخر ماه
- پیمان معادی برای نگارش فیلم نامه برف روی کاج ها
- مجید اسماعیلی برای نگارش فیلم نامه داستان سامرا

دیدای بهترین بازیگر مرد
- سعید راد برای بازی در فیلم گیرنده
- رضا عطاران برای بازی در فیلم خوابم می آد
- محمود پاک نیت برای بازی در فیلم پنج شنبه آخر ماه
- ناصر گیتی جاه برای بازی در فیلم خوابم می آد
- امین حیایی برای بازی در فیلم پیشونی سفید

دیدای بهترین بازیگر زن
- مهناز افشار برای بازی در فیلم برف روی کاج ها
- نیکی کریمی برای بازی در فیلم من همسرش هستم
- باران کوثری برای بازی در فیلم بغض
- هنگامه قاضیانی برای بازی در فیلم میگرن
- پانته آ بهرام برای باز ی در فیلم میگرن

کاندیدای بهترین دستاورد هنری یا فنی
- سید محمود صدیقی برای فیلم داستان سامرا
- کارگروهی جلوه های رایانه ای فیلم تهران 1500
- روانبخش صادقی برای فیلم فیلادلفی
- امیر سحر خیز، کامران سحرخیز و سید هادی اسلامی برای فیلم سلام بر فرشتگان

عکسهای مهناز افشار در جشنواره 30 فیلم فجر

این چندتا عکس از مهناز افشار تو جشنواره که خبرنگارا گرفتن...

( برای دیدن عکس در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید )

 

i5kk2rskowvhoejya7r7.jpgygk4zguaplk27jgdlc9j.jpg v7c9x6du6ou0f2u1wxm.jpg  thgu0hdoup8c0v42kw0.jpg  j1lpaz7lhk9g2a79xqwm.jpg  d9fi74tth7k26xkevvqo.jpg 

j606d1tmfpubssqdx58f.jpg b0gy2xbtpr0md3weazj.jpg gzg3pq08y0pohq64u7e2.jpg

زانیار خسروی : با خانوم افشار راحت تر بودم...

مصاحبه با زانیار خسروی به بهانه ی بازی در فیلم (( برف روی کاج ها )) به کارگردانی پیمان معادی با بازی مهناز افشار...

 

مصاحبه ی کامل در ادامه مطلب ..

( بزودی بررسی فیلم : یک عاشقانه ساده )

ادامه نوشته

مهناز افشار و آتيلا پسياني پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر هستند

مهناز افشار و آتيلا پسياني پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر هستند

8wnf690pvkqjrc9g4ib.jpg

پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر در 26 فیلم برگزیده بخش سینمای ایران، مشخص شدند. آتیلا پسیانی و مهناز افشار بازیگرانی هستند که در بین فیلم‌های برگزیده بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر امسال تعدد نقش بیشتری دارند.

آتیلا پسیانی با حضور در چهار فیلم، «یک عاشقانه ساده/ سامان مقدم»، «زندگی خصوصی/ محمدحسین فرح‌بخش»، «تلفن همراه رییس جمهور/ علی عطشانی» و «پل چوبی/ مهدی کرم‌پور» پرکارترین بازیگر جشنواره فجر امسال در بین دیگر بازیگران به حساب می‌آید.

حیمد فرخ‌نژاد، صابر ابر و فرهاد اصلانی هر کدام با بازی در سه فیلم بعد از آتیلا پسیانی بیشترین نقش را ایفا کرده‌اند و مهدی هاشمی، حامد بهداد، مصطفی زمانی، کیانوش گرامی، فرهاد آئیش، رضا رویگری و امید روحانی نیز با بازی در دو فیلم در مقام سوم پرکارترین‌های جشنواره امسال هستند.

همچنین مهناز افشار که در فیلم‌های «یک عاشقانه ساده/ سامان مقدم»، «پل چوبی/ مهدی کرم‌پور» و «برف روی کاج‌ها/ پیمان معادی» حضور دارد به عنوان پرکارترین بازیگر زن در جشنواره فجر امسال شناخته شده است.

نیکی کریمی با بازی در فیلم‌های «تلفن همراه رییس جمهور/ علی عطشانی» و «بیداری/ فرزاد موتمن» به همراه هدیه تهرانی که در فیلم‌های «یک روز دیگر/ حسن فتحی» و «پل چوبی/ مهدی کرم‌پور» به ایفای نقش پرداخته نیز بعد از مهناز افشار در رتبه دوم لیست پرکارترین بازیگران زن جشنواره فجر قرار دارند.

فرزاد فرزین

   

آلبوم " شانس " با صدای فرزاد فرزین عزیز که در مراحل پایانی اخذ مجوز قرار داشت ، بالاخره آماده ی انتشار شد . آلبوم " شانس " به امید خدا بزودی تکثیر خواهد شد و آماده ی ورود به بازار خواهد شد . این آلبوم طبق برنامه هفته ی اول آذر ماه 1388 وارد بازار موسیقی خواهد شد و در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت . اسپانسر این آلبوم شرکت ال.جی ( LG )  می باشد . همانطور که قول داده بودیم که در هفته های آتی یک دمو از آلبوم      " شانس"  برای شما عزیزان قرار خواهیم داد ، هم اکنون یک دموی کوتاه از چند قطعه از آلبوم " شانس " را برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدواریم که آلبوم شانس مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .همچنین برنامه هایی خوبی برای کنسرت داریم که به محض قطعی شدن ، در هفته های آتی به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند . در ضمن بزودی شاهد تغییر بسیار جالبی در صفحه ی ورودی سایت خواهید بود که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد . خبر های تکمیلی در مورد انتشار آلبوم و برنامه ی کنسرت ها متعاقبا" اعلام خواهد شد .

 

" دانلود دموی آلبوم شانس "

مهناز افشار پريا مي‌شود

زمان احتمالي براي كليدزدن فیلم 20 آذر است


مهناز افشار فنس:مهناز افشار يكي از نقش‌هاي اصلي فيلم سينمايي «قصه پريا» به كارگرداني فريدون جيراني را بازي مي‌كند. جيراني در اين باره گفت: به احتمال زياد يكي از نقش‌هاي اصلي فيلم را مهناز افشار بازي خواهد كرد.
وي درباره زمان آغاز فيلمبرداري گفت: قصد ما اين است كه اواخر آذر ماه فيلمبرداري را شروع كنيم و زمان احتمالي ما براي كليدزدن 20 آذر ماه است.
جيراني بااشاره به ديگر عوامل اصلي فيلم گفت: علي لقماني (مدير فيلمبرداري)، بهرام دهقان (تدوينگر) و پيمان جعفري (مدير توليد) در اين پروژه همكاري دارند.
«قصه پريا» كه به تازگي به تهيه‌كنندگي مرتضي شايسته و كارگرداني فريدون جيراني پروانه ساخت دريافت كرده موضوع اجتماعي دارد كه به معضل اعتياد مي‌پردازد.
براساس اين گزارش، فريدون جيراني، پيش از اين فيلم‌هايي چون قرمز، صورتي، پارك‌وي و شام آخر را كارگرداني كرده است.

(به نقل از سینمای ما)

حرف‌های مهناز افشار درباره کیمیایی، حاتمی‌کیا، شریفی‌نیا، آتش بس

حرف‌های مهناز افشار درباره کیمیایی، حاتمی‌کیا، شریفی‌نیا، آتش بس

 

 

مهناز افشار گفت وگویی با ماهنامه نقش آفرینان کرده ودر بخشهایی از این مصاحبه گفته است :من در مورد موضوع شبیه بودن با گوگوش خیلی اذیت شدم برای اینکه از قول من مطلبی بااین مضمون چاپ می شد که نمی خواهم مانند او باشم یا من از او بهترم ....در حالی که تنها حرفی که من زدم این بود که نمی تونم او باشم پس اجازه بدهید خودم باشم .ولی تو خیابون که راه می رفتم خیلی از آقایون وخانمها به من فحش می دادند حتی شنیدم در یکی از شبکه های لس آنجلسی از من انتقاد می کردند .

افشار همچنین بااشاره به شبیه بودنش با گوگوش گفته :اینو قبول دارم ولی دلیلشو باید از حضرت خالق پرسید که چرا منو این شکلی خلق کرده !


وی در این گفت وگو که آن را عباس غفاری و امیر طلوع کیان انجام داده اند ادامه داده : من کلا آدم بد شانسی بودم چون فیلمهایی که کار می کردم یا برایشان حاشیه درست می شد و یا توقیف می شدند.

/آتش بس/

آقای شریفی نیا به من گفت که خانم میلانی قصه بسیار خوبی داره و چه قدر خوبه که توباایشون کار کنی .من هم از این پیشنهاد خیلی خوشحال شدم چون خیلی دوست داشتم باایشون کار کنم .البته قبلا قرار بود در نیمه ژنهان بازی کنم اما اون موقع قبول نکردم .

بعد از آتش بس تا حدودی سخت گیر تر شدم و کارهایی به من پیشنهاد شد که اگر مهناز افشار قبل از آتش بس بودم آنها را قبول می کردم ولی ....

کلا باید بگم با سبک تهمینه میلانی کار کردن یک تجربه است .

یک روز خانم جوانی جلوی من را گرفت و گفت آتش بس عین زندگی من بوده .

/دعوت حاتمی کیا/

زمانی که برای فیلم دعوت دعوت شدم تا قبلش که سینمای ایشون را دوست داشتم و صادقانه بگویم بعد از کار کردن باایشون هم خوشحالم که در فیلمشان حضور داشتم .تازه در دعوت برای اولین بار بود که درفیلمی بازی می کردم که در واقع باید ۴نقش را در می آوردم .خیلی ها گفتند کار خاصی نکردی ولی فکر کنید صدا دوربین حرکت وقراره تو خودت رابازی کنی در چند شکل مختلف....



/نگین/

در فیلم نگین اصغر هاشمی قرار بود لیلا حاتمی بازی کندولی شرایط فراهم نشد وقرعه به نام من افتاد.

البته فکر می کنم در نگین بازیگران حرفه ای که در کنارم بودند می توانستند به من کمک کنند امااین کاررا نکردند!

/دختری در قفس/

من برای فیلم دختری در قفس با آقای داوود نژاد قرار دادبستم وبه ایشون اعتماد کردم ولی .....!متاسفانه تبلیغات فیلم فاجعه بود .

آقای داوود نژاد گفت : من هستم و من فکر کردم ایشون به عنوان مشاور کنار گروه قرار داره و مشکلی پیش نمی آد .... از طرفی بالاخره تمام بازیگرهای دنیا هم در کار نامه خودشون فیلم بددارند.

/فریدن جیرانی /

یادمه زمانی که سر فیلم" دوستان" بودیم کار ما مصادف شد با زمانی که خانم هدیه تهرانی برای فیلم قرمز جایزه گرفت .من همان موقع به خودم گفتم یعنی روزی می رسه که من با آقای جیرانی کار کنم تااینکه این اتفاق افتادو من در فیلم سالاد فصل بازی کردم .

/نقش منفی/

اتفاقا من نقش منفی را می پسندم و دوست دارم نقشهایی بازی کنم که وقتی شب به خونه می رسم از شدت سختی اون نقش گریه کنم .مثلا خیلی دوست داشتم نقش آنتونی کویین را در گوژپشت نتردام بازی کنم .

/کار گران مشغول کارند/

هدیه تهرانی به من زنگ زد و گفت :مانی حقیقی قراره یک کاری شروع کنه و به توزنگ می زنه برو پیشش و ببین شرایط کار چه جوریه !آقای حقیقی زنگ زد و من برای مذاکره رفتم البته همان موقع شنیدم که بعضیها مخالف حضور من در این فیلم بودند.اصولا جالبه که خیلیها مخالف من هستند اما معتقدم که چیزی که حق وقسمت باشه اتفاق می افته .

مانی حقیقی روز دوم فیلمبرداری وقتی راش های مربوط به روز اول را دیده بود گفته بود :خیلی خوب بازی کرده وهمین به من روحیه داد.البته این فیلم کار خیلی خوبی بود .

در این فیلم بیشتر بازی من مقابل اقای محمود کلاری بود .ایشون آنقدر خوب بودند که دیگر نیازی به کمک نداشتم .

/ایرج قادری /

آکواریوم ایرج قادری را دوست دارم و اساسا بالانس در کارهایم را می پسندم .قادری جزو کار گردانهایی است که پر از تجربه است و اخلاق حرفه ای دارد .راس ساعت ۵صبح اولین نفری بود که باانرژی و روحیه بالا در لابی هتل می نشست ومنتظر بقیه می شد .

/چه کسی امیر را کشت /

این فیلم تجربه عجیب و غریبی بود و نزدیک به ده بازیگر حرفه ای و یه نقش کاملا متفاوت .به هر حال تجربه متفاوتی بود ومن خیلی خوشحالم که دراین فیلم بازی کردم .

/کیمیایی/

به نظرم برای هر بازیگری خیلی خوبه ولازمه که باآقای کیمیایی کار کنه حتی برای یک تجربه .

/امشب شبه مهتابه/

فیلمی که نمی دونم چرا نمی تونم دوستش داشته باشم امیدوارم حداقا تماشاچی ها دوستش داشته باشند.

نویسنده:پیمان پدرام

 

نویسنده ی جدید وبلاگ

به نویسنده ی جدید وبلاگ پیمان پدرام خوش آمد میگم.ایشون از مراغه از این پس

کمک من خواهند کرد تا در زمانی که من نیستم بتونیم بهتر به وبلاگ برسیم.من ۱۸ آبان ماه به

 خدمت مقدس سربازی می رم.اگه کس دیگه ایی مایله به نویسندگان وبلاگ بپیونده تا ۱۰ آبان

فرصت هست که بهم ایمیل بزنید.ممنون فعلا

«پسر آدم، دختر حوا» نوروز 89 اکران می‌شود

«پسر آدم، دختر حوا» نوروز 89 اکران می‌شود

 

مهناز افشار فنس:با پایان مراحل فنی، فیلم سینمایی "پسر آدم، دختر حوا" به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سعید حاجی‌ میری نوروز 89 اکران عمومی می‌شود.
حاجی میری تهیه‌کننده این فیلم سینمایی تدوین اولیه را تمام کرده و تدوین نهایی به زودی شروع می‌شود. دومین فیلم سینمایی رامبد جوان داستان دو وکیل جوان است که به دلیل مسائل مالی مجبورند در یک دفتر کار کنند. مهناز افشار، حامد کمیلی، شیلا خداداد، جوان و کیومرث ملک‌مطیعی در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلمنامه"پسر آدم، دختر حوا" را محمدرضا احمدی پیشکوهی و سعید حاجی‌ میری نوشته‌اند. فرج حیدری فیلمبردار، بهروز معاونیان صدابردار، آتوسا قلمفرسایی طراح صحنه و لباس و آزیتا موگویی مدیر تولید این فیلم هستند.

رامبد جوان مجموعه‌های "گمگشته"، "نشانی" و "مسافران" را کارگردانی کرده است، "پسر آدم، دختر حوا" دومین فیلم سینمایی این کارگردان پس از "اسپاگتی در هشت دقیقه" است.

فهیم: مهناز افشار در «امشب شب‌ مهتابه» امتیاز بالایی می‌گیرد

«محمدتقی فهیم» گفت:‌ در بیشتر فیلم‌ها، از «مهناز افشار» استفاده ظاهری و ابزاری می‌شد اما وی در «امشب شب مهتابه» با توجه فیلمنامه‌نویس، كارگردان و خودش به جزئیات، به نقش خود نزدیك شده و می‌‌توان امتیازهای بالاتری را برای وی قائل شد.

 

مهناز افشار فنس:

«محمدتقی فهیم» گفت:‌ در بیشتر فیلم‌ها، از «مهناز افشار» استفاده ظاهری و ابزاری می‌شد اما وی در «امشب شب مهتابه» با توجه فیلمنامه‌نویس، كارگردان و خودش به جزئیات، به نقش خود نزدیك شده و می‌‌توان امتیازهای بالاتری را برای وی قائل شد.

"محمدتقی فهیم " منتقد سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فیلم "امشب شب مهتابه " ساخته محمد هادی كریمی، گفت: با این فیلم "محمد هادی كریمی " نشان داد می‌تواند در سینمای حرفه‌ای باقی بماند چرا كه او به نسبت فیلم قبلی‌اش، "غیر منتظره " پیشرفت و جهش قابل توجهی دارد و در جمع و جور كردن یك فیلم ساده موفق عمل كرده است.

وی در ادامه افزود: "امشب شب مهتابه " نشان دهنده توانایی فیلمسازش است كه توانسته با شخصیت‌های اندك (و در حالی كه این خطر وجود دارد كه تماشاگر با فیلم همذات‌پنداری نكند و یا خالقان اثر نتوانند كار را به سرانجام برسانند) با توجه به جزئیات فیلمی قابل تأمل بسازد كه این نوع گرایشات، لازمه سینمای ما است و فیلمساز باید بتواند از سینمای سطحی‌نگر صرف و مبتذل، یك قصه را به‌خوبی برای مخاطب عام روایت كند. در حقیقت، رسیدن به این موقعیت برای سینما و "محمدهادی كریمی " لازم است. البته باید این را هم در نظر گرفت كه سینمای تجاری عوامل و اسباب خودش را می‌خواهد كه بهتر است نو و به روز باشد اما "محمدهادی كریمی " نتوانسته در این بخش، خلاقیت‌های خود را به‌كارگیرد و از كلیشه‌های رایج و مرسوم استفاده كرده است.

سردبیر مجله "سینمارسانه " ادامه داد: اگر ایده فیلم نو باشد، كارگردان به ورطه‌ تكرار نمی‌افتد و آنگاه ما شاهد اتفاقی نو هستیم. سازنده "امشب شب مهتابه "، می‌داند كه ژانر ملودرام یكی از دوست‌داشتنی‌ترین ژانرهای سینمای ایران است اما استفاده بهینه‌ای از این واقعیت نكرده، از قصه‌های فرعی استفاده نمی‌كند و در جاهایی هم، شاهد افت فیلم هستیم.

این منتقد در مورد بازی‌های فیلم افزود: در این نوع فیلم‌ها كه دارای شخصیت‌هایی محدود هستند، فیلم حتماً متكی بر بازیگر است و مخاطب هم با كاراكترها همذات‌پنداری می‌كند. متاسفانه می‌شد انتخاب بازیگری بهتری داشت، اگر چه "مهناز افشار " نسبت به آثار بدنه دیگری كه تاكنون كار كرده، خوب ظاهر شده و كارگردان هم از او استفاده خوبی كرده است. در حقیقت، در بیشتر فیلم‌ها، از "مهناز افشار " استفاده ظاهری و ابزاری می‌شد اما وی در این فیلم با توجه فیلمنامه‌نویس، كارگردان و خودش به جزئیات، به نقش خود نزدیك شده و می‌‌توان امتیازهای بالاتری را برای وی قائل شد. وی ادامه داد: اما بازیگر نقش پیام(با بازی دانیال عبادی ")، باید نقشی درونگرا را ارائه می‌داد تا به برونگرایی برسد اما متأسفانه نتوانسته به خوبی فراز و فرودهای این نقش را در بیاورد.

این منتقد در ادامه افزود: "امشب شب مهتابه " در بخش موسیقی خیلی خوب است و موسیقی حتی می‌تواند در قالب اثر، برخی كمبودها را پوشش ‌دهد. در انتخاب موسیقی فیلم دقت زیادی شده است چرا كه این خطر وجود داشت كه فیلم از این حیث، به سمت ابتذال و سطحی‌گرایی سقوط كند و استفاده از صدای "احسان خواجه امیری " توانسته این كار را روی مرز قرار دهد و به جذابیت كار كمك كند.

نقد : خبرگزارى فارس

 

 

شبانه روز

سلام.بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان و غیبت نسبتا طولانی ایی اومدم تا آپ کنم.امروز یه آپ جذاب و دیدنی از آلبوم عکس شبانه روز رو برای شما آماده کردم.مجموعه ی عکسهای این فیلم با کیفیت فوق العاده بالا.این عکسها رو

 "به صورت لینک در ادامه مطلب))" گذاشتم و اینجا فقط نمونه ی کوچکی از اونا رو می بینید.با تشکر

اینم یه نمونه از کیفیت عکس در یک لینک

مهناز افشار

همچنین عکسهای فیلم امشب شب مهتابه و شبانه روز رو می تونید در یک ویدئوی زیبا که خودم ساختم دانلود کرده و ببینید.لینکها در زیر:

 دانلود با کیفیت بالا قابل پخش در تمامی دستگاهها   (حجم 22 مگابایت)

 دانلود موزیک ویدیو با کیفیت پائین برای موبایل     (حجم 4.7 مگابایت)

نکته:لینک اول با کیفیت بالا و قابل پخش در تمامی دستگاهها

       لینک دوم با کیفیت پائین و مخصوص موبایل می باشد

(توضیحات دانلود:روی لینک کلیک کرده سپس چند ثانیه منتظر مانده و در پایین صفحه روی لینک ClickHere کلیک کنید.{فقط تا 30 روز فرصت دارید.از 18.05.1388)

01.0f3.jpg, hosted by TheImageHosting.com      nyb1f8mel0m4fqh1mhyz.jpg

10tq5qr54oobrr2xjrvi.jpg    bdh9sasvogua9kissmp.jpg

yp9dogl72mbao8c7f4wu.jpg     7oofm9m24hcy35my6z91.jpg

yglhh6lr0yt3a1jwl1be.jpg   rrl1wxfwc96mymj3nw0.jpg

ribq8e5emfm10kqu7izg.jpg  anypfvb5uoln71aha6.jpg

6utiybyf40xqeq6sytf.jpg

5m926j1wmjy8l8agizzc.jpg

ejdq89puq0czlcakubuw.jpg

2sedhjd1wer4x25d2tt.jpg

h8nnvkovdtdmhc3oa1.jpg

m6l5811axwt1w42ebqv5.jpg

hxu4w4xecreg44bfrsgq.jpg

710u7jca60slh8z1yjsg.jpg

aji80j18yh5gqywn65ec.jpg

6xln3cablrdmicu3bcd4.jpg

0md0x0zq9aq1mz4eb2g.jpg

باز هم حسودان چشم دیدن نداشتند

مثله اینکه برخی از این آدمهای حسود تنگ نظر چشم دیدن این وبلاگ رو ندارند.اون از ۲ سال پیش که اومدن و تمام پست های منو پاک کردن و حالا هم به همین راحتی میان و پستهای اخیر منو پاک می کنن چرت و پرت میذارن توی وبلاگ.واسه همین مجبور شدم قالب وبلاگ رو عوض کنم.و البته بعضی از پستهام پاک شده که با تاسف قابل برگشت نیست.این بلاگفا هم فقط بلده وبها رو ببنده.امنیت هیچ جا نیست.پست بعدی می ترکونم تا تو دهنی به حسودا باشه.

 

تمام

پست ثابت

سایت ایران فروم نظر سنجی رو برگزار کرده که متشکر میشم برای رای به فرزاد فرزین به این سایت برید.ممنون.اینم لینکش

                                     ش     ایران فرومش

تیزر تبلیغاتی جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین عزیز که ضبط اون به تازگی به پایان رسیده ، و هم اکنون در دسترس شما علاقه مندان خواهد بود . این تیزر تبلیغاتی از همین هفته در تمامی سینماهای سراسر کشور به عنوان پیش پرده به نمایش عمومی در خواهد آمد . برای دریافت تیزر تبلیغاتی جدید آلبوم ( با 2 کیفیت ) که برای نمایش در سینماهای کشور ساخته شده.

لینک دریافت تیزر جدید آلبوم شوک :
  
کیفیت بالا :     DOWNLOAD          

کیفیت متوسط برای موبایل  :      Download 
 

شوک به بازار عرضه شد

لطفا از تهیه ی هر گونه نسخه ی کپی و یا دانلود کردن آلبوم و یا ترانه های آلبوم از سایت های مختلف خودداری فرمایید و برای حمایت از تمام افرادی که برای این آلبوم زحمات فراوانی کشیدند و برای حمایت از هنرمند محبوب خود ، فرزاد فرزین ، این آلبوم را به صورت اوریجینال تهیه فرمایید .

 منم چندتا عکس جدید از فرزاد فرزین رو که خیلی کمیابه با کیفیت خوب گذاشتم توی ادامه مطلب برید ببینیدمشاهده ي تيزر آلبوم "شوک" اينجا کليک کنيد.

ادامه نوشته

مهنازافشار:شاید بازی کردن را کنار بذارم

مصاحبه ایی با مهناز افشار به بهانه ی اکران دعوتمادرم بعد تماشای فیلم گفت خوب بازی کردی؛ ولی تا آخر فیلم نبودی!

فیلم «دعوت» را با مردم دیده‌اید؟

نه. هنوز فرصت نكرده‌ام. تنها یك‌بار در یك نمایش خصوصی بود كه فیلم را دیدم.

همان چیزی بود كه از اول فكر می‌كردید یا اینكه خیلی با ایده اولیه فرق می‌كرد؟

تماشایش مثل همان روز اولی كه قرار بود بروم و با آقای حاتمی‌كیا كار كنم،

 لذتبخش بود. راستش من همیشه وقتی فیلم‌های خودم را می‌بینم

 احساس می‌كنم از خودم راضی نیستم. یعنی خودم را در فیلم‌ها دوست ندارم...

و این اتفاق در مورد«دعوت» هم افتاد؟

تقریبا. نه اینكه نقشم خوب نباشد،نه. همیشه فكر می‌كنم

می‌توانستم بهتر بازی كنم. شاید از سختگیری زیاد است.

اینكه مثلا‌ ای‌كاش این سكانس یا آن لحظه بازی‌ام جور دیگری بود.

 در مورد همه فیلم‌ها همین‌طور هستم. خب، در دعوت هم همین اتفاق افتاد.

 وقتی فیلم را دیدم احساس كردم كه می‌توانستم بعضی جاها بهتر ظاهر شوم.

در واقع ‌یك‌جور قانع‌نشدن از دیدن تصویر خودتان است.

یك‌جورهایی بله.

 در مورد «دعوت» فكر كردم كه ای‌ كاش بیشتر به حرف آقای حاتمی‌كیا گوش می‌دادم.

حتما صحنه‌ای بوده كه ایشان چیزی از من خواسته‌اند و من گوش نداده‌ام

و كار خودم را كرده‌ام. احتمالا اگر آن زمان حواسم بیشتر جمع بود و دقت می‌كردم

 الان این حسرت‌ها كمتر می‌شد.

فكر می‌كنم الان حسرت‌های سینمایی مهناز افشار كم شده.

 به هر حال در فیلم چند كارگردان مشهور كار كرده و با تجربه‌تر شده است.

 ضمن اینكه در فیلم‌های متفاوت هم بازی كرده،

دیگر تنها بازیگر فیلم‌های گیشه‌ای نیست...

صادقانه بگویم، من از كار كردن با همه كارگردان‌ها چیز تازه‌ای یاد گرفته‌ام.

 اما خب، حرف شما هم درست است.

 من بازیگری بودم كه به كلاس‌های مختلفی رفتم،

روی بیانم كار كردم و حتی در پشت صحنه تئاتر هم بوده‌ام.

 من خیلی كارها برای حرفه‌ام كرده‌ام.

 شاید گاهی به خودم بگویم چرا این اتفاق‌های خوب برای تو دیر افتاده.

 اما الان خوشحالم كه پله‌پله جلو می‌روم.

 من فیلم «رئیس» را ندیده‌ام و نمی‌دانم فیلم خوبی شده یا نه.

اما مهم‌تر از همه اینها تجربه‌ای است كه در فیلم به دست آوردم

 و نكته‌هایی است كه از آقای كیمیایی یاد گرفتم.

برای همین از كارم لذت بردم. در مورد «دعوت» هم همین‌طور.

 ژانر آقای حاتمی‌كیا با همه فرق می‌كند

 و من دیدم كه ایشان چطور با متانت كار را جلو بردند.

 برای من اخلاق حرفه‌ای و احترام در كار از همه‌چیز مهم‌تر است

 و در «دعوت» من همه اینها را داشتم.

مدل بازی‌گیری ابراهیم حاتمی‌كیا با بیشتر كارگردان‌ها فرق می‌كند.

 او معمولا بازیگردانی دارد كه بخش عمده‌ای از هدایت و كنترل بازی‌ها بر عهده اوست.

 شما با این موضوع مشكلی نداشتید؟

البته ما سر این كار با بازیگردان طرف نبودیم.

 در واقع در اپیزود «شیدا» كسی نبود و مستقیم با آقای حاتمی‌كیا درگیر بودیم

 و ایشان به ما می‌گفت كه چطور باید ظاهر بشویم.

 من خودم معتقدم كه حضور بازیگردان خیلی كمك می‌كند

 اما در نهایت ما باید تبدیل به همان چیزی بشویم كه كارگردان می‌خواهد.

 برای همین هر چقدر ارتباط‌مان با كارگردان بیشتر باشد

 بهتر می‌توانیم نقش را بسازیم.

 در اپیزودی كه بازی كردیم خانم یثربی نبودند

 و با خود كارگردان مستقیما حرف می‌زدیم و روبه‌رو بودیم.

قبل از شروع كار كه تمرین كردید؟

سه یا چهار جلسه تمرین و روخوانی داشتیم

 كه در آن جلسات خانم یثربی هم بودند و به ما كمك می‌كردند.

 ما قصه‌هایی كه در ابتدا نوشته شده بود را خواندیم

و بعد به ما فیلمنامه را دادند كه بر اساس آن كار كنیم.

 من خودم هم برای نقش تمرین‌هایی كردم.

چه تمرین‌هایی؟

خب، اول از همه كلاس اسب‌سواری رفتم.

 با اینكه این بخش از فیلم خیلی طولانی نیست

 اما به نظرم لحظه حساسی از قصه در آن اتفاق می‌افتد.

 من هم تجربه‌ اسب‌سواری نداشتم

 و رفتم كلاس تا بتوانم به اندازه‌ای كه لازم است یاد بگیرم.

 موقع روخوانی هم كه بازی‌ها روتوش می‌شد.

 یادم می‌آید كه یك روز از ساعت پنج صبح سر صحنه فیلمبرداری بودم

 و من حدود 12،11 ساعت در استخر فیلمبرداری داشتم

 و با لباس خیس بازی كردم.

 آقای حاتمی‌كیا به من گفت كه باورش نمی‌شود من این‌ كارها را بكنم...

چرا؟ از شما توقع نداشت كه این همه ساعت بدون اعتراض بازی كنید؟

آره. فكر نمی‌كرد كه من راضی بشوم بدون حرف و گلایه كار كنم .

شاید این ناباوری به كارنامه شما برگردد.

 شما بیشتر از فیلم‌های متفاوت در فیلم‌های سینمای بدنه ظاهر شده‌اید

 و برای همین شاید كسی باور نكند كه مهناز افشار هم می‌تواند

 در یك فیلم این قدر انرژی بگذارد و برای كارش زحمت بكشد...

شاید. اما این‌جوری نیست كه من فقط فیلم‌های تجاری بازی كرده باشم.

بازی در فیلم «سالاد فصل» یكی از اتفاق‌های خوبی بود كه برای من افتاد.

 تا قبل از آن حرف شما درست است؛

 من در فیلم‌های سینمای بدنه بازی می‌كردم و اصلا بازی‌ام دیده نمی‌شد.

 صرفا هم به عنوان یك چهره مطرح شدم.

 اما تلاش خودم غیر از این بود.با اینكه همه به چهره‌ام اطمینان می‌كردند،

 اما من خودم می‌خواستم كه مسیرم را عوض كنم.

پس چرا كسی به چهره تازه مهناز افشار اطمینان نمی‌كند؟

این را باید از آنها بپرسید. من آمادگی بازی در فیلم‌های متفاوت را دارم

 و به شدت علاقه‌مندم در نقش‌های سخت و مشكل بازی كنم.

خب، این اتفاق‌ها باعث نمی‌شود كه شما ناامید بشوید

 و بخواهید قید بازی در سینما را بزنید؟

من همیشه در لحظه زندگی می‌كنم و البته نگاهی هم به آینده دارم.

 اما چون همیشه به الان فكر می‌كنم خیلی به دام ناامیدی نمی‌افتم.

 اگر روزی تصمیم بگیرم كه دیگر بازی نكنم، مطمئن باشید سراغ فیلمبرداری می‌روم.

به هرحال دست از سر سینما برنمی‌دارم.

الان كه نمی‌خواهید بازیگری را كنار بگذارید؟

معلوم نیست. شاید یك‌دفعه فردا تصمیم بگیرم. گفتم كه من در لحظه زندگی می‌كنم.

اما این اصلا بد نیست كه شما چهره مشهور باشید و مردم برای دیدن‌تان به سینما بیایند.

شاید باید تنها به آن اعتقاد پیدا كنید...

برای خودم هم خیلی دردناك نیست.

 من كارهایم را كرده‌ام و می‌دانم كه چقدر قابلیت دارم.

ما اول با چهره‌های‌مان فیلم را معرفی می‌كنیم تا مخاطب بیاید و فیلم را ببیند و جذب شود.

 این هم بد نیست. اما من الان نقش‌های متفاوتی بازی كرده‌ام.

در «دعوت» كه شبیه هیچ‌كس نیستم.

اتفاقا درباره نقش شما در فیلم، خیلی‌ها می‌گویند كه انتخاب مناسبی نبوده‌اید...

چطور؟

چون در فیلم شما نقش بازیگری را بازی می‌كنید كه تازه اول راه است

 و می‌ترسد با حامله شدن، موقعیتش به خطر بیفتد و نتواند جایی برای خودش دست و پا كند.

 خب، تماشاگر با دیدن شما و این همه تلاش برای جا افتادن در سینما،

فیلم را باور نمی‌كند. اصلا نمی‌پذیرد كه این بازیگر مشهور یك تازه‌كار است...

این از آن تحلیل‌هایی است كه باید در موردش حرف بزنیم.

 وقتی در یك فیلم، در نقشی قابل لمس و باورپذیرتر بازی می‌كنی، كسی آن را نمی‌بیند.

 نمی‌خواهم از خودم تعریف كنم اما بازی رئال خیلی سخت‌تر از انواع دیگر است.

 اینجا هیچ‌چیز نیست كه با كمك آن بشود نقش را ساخت.

 فقط حس است كه باید منتقل شود.

برای همین فكر می‌كنم كار ساده‌ای نیست.

نقش من در این فیلم هم همین‌طور بود.

به هر حال تماشاگر باید بعد از چند دقیقه با چهره دیگری روبه‌رو می‌شد

 و آن تصورات از بین می‌رفت. من فكر می‌كنم این اتفاق افتاده است.

برای درآوردن نقش تحقیق هم كردید یا به فیلمنامه اكتفا كردید؟

خب، چون من تجربه‌ای مثل آنچه در مورد شخصیت فیلم اتفاق افتاد نداشتم،

 درباره‌اش تحقیق كردم. مادر و خواهرم خیلی كمك كردند

كه بتوانم نقش یك آدم باردار را در بیاورم.

یادم می‌آید جایی گفته بودید كه در سینما به سرنوشت اعتقاد دارید.

اینكه راه مشخص است و شما طبق برنامه جلو می‌روید...

ببینید من همیشه گفته‌ام به سرنوشت و قسمت در زندگی اعتقاد دارم.

اینكه مسیر مشخص است و شما با تلاش و كوشش یك چیزی را انتخاب می‌كنید

 و به ایده‌ال می‌رسید.

 به نظرم فیلم‌های خوبی كه در آنها بازی كرده‌ام محصول همین تلاش است.

 اینكه توانسته‌ام در مسیر زندگی‌ام مكث كنم و خودم انتخاب كنم.

 در واقع بازی در فیلم «دعوت» جزء اتفاق‌هایی بود كه با هوشمندی رخ داد

 و حاصل انتخاب دقیق در زمان مناسب بود.

 وگرنه ممكن بود این شانس و فرصت هم از بین برود

 و همه‌چیز مثل سابق ادامه پیدا كند.

 اما خوشبختانه در تقدیر من این بود كه در فیلم خاص ابراهیم حاتمی‌كیا بازی كنم.

در یكی از متفاوت‌ترین آثارش.

به نظر شما عجیب نبود كه حاتمی‌كیا بعد از آن فیلم‌ها

 یك‌دفعه سراغ قصه‌ای درباره زنان برود؟

چرا. راستش برای خودم خیلی جالب بود، ببینم كه حاتمی‌كیا چطور این فیلم را می‌سازد.

 كنجكاو بودم، ببینم نتیجه‌اش چه می‌شود.

خوشبختانه با اینكه تغییر ژانر داده‌اند اما فیلم حس لطیف زنانه را منتقل كرده.

این خوش‌شانسی شما بود كه در فیلمی زنانه بازی كنید

 و حداقل پیشنهاد‌های‌تان شنیده شود.

شاید. واقعا هم آقای حاتمی‌كیا به نظراتمان گوش می‌داد.

 اینكه در فیلم متفاوتی بازی كردم خودش عالی است.

الان هم در فیلم «شبانه‌روز» بازی می‌كنید

 كه آن هم قاعدتا جزء فیلم‌های معمول سینمای ایران دسته‌بندی نمی‌شود.

بله. «شبانه‌روز» فیلمی است كه چهار داستان و چهار قهرمان دارد

 و من یكی از قهرمان‌های آن هستم.

مثل اینكه بازیگر ثابت فیلم‌های اپیزودیك شده‌اید؟

آره خودم هم متوجه شده‌ام.

 برای همین به دوستانم گفته‌ام دیگر در فیلم‌های اپیزودیك بازی نمی‌كنم.

 مادرم بعد از دیدن «دعوت» ‌گفت بازی‌ات خوب بود اما چرا تا آخر فیلم نبودی؟!

 



 

من و تو ریمیکس

سلام.خوبید؟خوش میگذره؟این پستم مربوط به مهناز عزیز نیست

 بلکه مربوط به فرزادفرزین عزیز هست.

یه آهنگی با نام من و تو توی آلبوم شراره بود که فرزاد اون رو ریمیکس کرد

 و توی آلبوم شوک گذاشت.منم کلیپ من و تو رو با چندتا کلیپ دیگه ی فرزاد میکس کردم

 و آهنگ من وتو(ریمیکس)رو گذاشتم روش.

میتونید دانلود کنید.فقط زود دانلود کنید که لینکش زود از کار میوفته.

هر وقت هم لینکش از کار افتاد بگید تا دوباره آپلودش کنم.

راستی اینم ایمیل جدید منه

که میتونید از این طریق هم با من در ارتباط باشید.  

 NimaSalimy@Aol.Com

من و تو ریمیکس    (( دانلود از رپید شر))

اینم چند تا عکس از کلیپ برای نمونه کار.

 

View Full Size Image

 

 

آلبوم عکس مهناز افشار

سلام.امروز نشستم و یه قالب خیلی خوب پیدا کردم

 با دوتا نظر سنجی جدید اومدم که لطف میکنید اگر شرکت کنید.

شما دوستان میتونید نظرات خودتون رو در کنار وبلاگ وارد کنید.

همچنین یه آهنگ زیبا هم در حال پخش هست

 که همونطور که میدونید

 آهنگ یادمه از آلبوم جدید فرزاد فرزین ((شوک))هست

 مطمئنم با خرید این آلبوم پشیمون نمیشید.

و آپ امروز که

 آلبوم عکس مهناز افشار تقدیم به طرفداران مهناز افشار.

از محمد جواد عزیز هم

 برای قالب و ارسال یک عکس تشکر میکنم.

این عکسی هست که

 محمد جواد عزیز برام فرستاد.

ممنون آقا جواد...

 

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

عکسای کودکی مهناز افشار

سلام.امروز با عکسای کودکی مهناز افشار اومدم تا بترکونم ۴ تا عکس از بچگی های مهناز افشار از ۱ سالگی تا ۱۰ سالگی که امیدوارم خوشتون بیاد.نظر یادتون نره.

BreakingNews خبر فوري

هر وقت محمود كلاري كار جديدي شروع كنند، مهناز افشار دستيارش خواهد بود
                        مهناز افشار فيلمبردار مي‌شود

مهناز افشار بازيگر سينما قصد دارد سينما را با فيلمبرداري ادامه دهد. او قراراست به عنوان دستيار فيلمبردار با محمود كلاري همكاري كند و همكاري او با اين مدير فيلمبرداري تواناي سينماي ايران در سمت دستياري فيلمبرداري بسيار جدي است و قرار شده هر زماني كه كلاري كار جديدي را شروع كنند اين اتفاق بيفتد.
وي پيش از اين در گفت وگويي با اشاره به علاقه‌اي كه به بخش فني سينما دارد گفته بود: براي اينكه تحصيلات من در زمينه تدوين بوده،هميشه بخش فني سينما را دوست داشتم و علاقه مندم كه سينما را با فيلمبرداري ادامه بدهم. 
                                                                          منبع سايت سينماي ما

 

آلبوم عکس مهناز افشار

جواب به دوستم آیلین

سلام به بیننده های وبلاگ طرفداران مهناز افشار.باآلبوم عکس مهناز افشار اومدم.قبل از اینکه آپ رو بهتون تقدیم کنم دوست داشتم جواب دوست خوبم آیلین رو بدم که کلی بهم لطف داشته.اول راجع به  اینکه گفتی چرا برای پستات تاریخ و ساعت نمیزنی.اولا من از روز اولی که این وبلاگ رو زدم زمان نوشته ام رو نوشتم هر ۱ماه یکبار چون میدونستم نمیتونم زودتر آپ کنم.البته گاهی وقتا توی یک هفته شده دوبار آپ کردم ولی من خودم بیشتر سعی میکنم زمانی آپ کنم که خبر جدیدی باشه و یک پست بتونه حداقل چند دقیقه بیننده رو توی وبلاگ نگه داره نه اینکه مثه بعضی وبلاگا یک عکس بذارم اسمشو بذارم پست.این توهین به بیننده است.من برای هر پستم وقت میذارم تا بیننده از اومدن به وبلاگم پشیمون نشه.و اینکه گفتی این چه عکسیه برای درباره ی وبلاگ  گذاشتی باید بگم که مهناز روز به روز عکسای جدیدش توی اینترنت پخش میشه و من اگه بخوام عکس جدید بذارم که باید هر روز عکس رو از بخش تنظیمات عوض کنم.من سعی میکنم بیشتر وقتمو برای پست اصلی بذارم.ممنون آیلین منتظر انتقاداتت بازم هستم حتما بازم بیا.اگه دوست داشتی میتونی از طریق مسنجر هم باهام در تماس باشی.از حضورت خوشحال شدم.اما آپ امروز.

آرزو و الهه

تشکر ویژه از آرزو والهه برای ارسال ۳ عکس زیبا که براتون میذارم و چند عکس دیگه که از طرف خودم میذارم توی وبلاگ.راستی فیلم دعوت هم عید فطر اکران میشه.من که میرم این فیلم رو میبینم+سوپراستار.

 

 

 

 

با تشکر مثله همیشه از سیناگرافیک

ادامه نوشته