بازگشت ماهان، رأس 1:11

موسیقی‌ما- بهمن بابازاده: همه کسانی که آلبوم «من هنوز ...» ماهان بهرام‌خان را شنیده‌اند، اعتراف کرده‌اند که استعدادی جدیدی در عرصه موسیقی متولد شده و در صورتی که این جوان خوش‌فکر قدر خودش را بداند و مثل بسیاری از خواننده‌های جوان که شروعی قوی داشتند، اما رفته رفته اسیر جریانات خاص و پر‌حاشیه این وادی شدند، دچار خود شیفتگی نشود و با حوصله جلو برود، بدون شک آینده‌ای درخشان در انتظارشان خواهد بود.
او بعد از موفقیت اولین آلبوم‌اش چندین اجرای برنامه در کاخ سعد آباد و باغ بهشت تهران را هم تجربه کرد تا آرام آرام بتواند جایگاهش را در بین خواننده‌های پاپ تثبیت کند.
ماهان که فعالیت هنری اش را با گروه «‌0111» و قطعات R&B ای که از این گروه به صورت زیرزمینی منتشر شده بود، شروع کرده، بعد از همه گیر شدن و محبوب شدن کارهای‌شان تصمیم گرفت که به کارش رسمیت ببخشد و قطعات پر طرفدارشان را در قالب یک آلبوم مجاز روانه بازار رسمی موسیقی کشور کند. با مخالفت‌های ارشاد او مجبور شد که قسمت‌های رپ را از کلیت قطعات‌اش در آلبوم بیرون بکشد و کار شکل و فضایی کاملا پاپ گونه را به خود گرفت و جالب این‌جا بود که آلبوم مورد توجه هم قرار گرفت و توانست مخاطب‌اش را پیدا کند.
حالا و با گذشت بیش از یک سال از آن روزها، ماهان با تجربه تر شده و در تدارک آلبوم بعدی خود است. او در مورد آلبوم دوم‌اش می‌گوید؛ «تایم من برای آلبوم دوم بسیار بیش‌تر از آلبوم قبلی است و چون تجربه کاری‌ام هم خیلی بیش‌تر از قبل شده، ایمان دارم که نتیجه کار همانی می‌شود که انتظار دارم. در حال جمع و جور کردن کارهایم هستم و این وسط چون چندین پیشنهاد برای آهنگ‌سازی برای خواننده‌های مختلف داشته‌ام، کمی برنامه‌هایم برای آلبوم خودم به‌هم ریخت ولی قطعا همه سعی ام را برای نهایی کردن کار برای شش ماهه دوم امسال انجام خواهم داد».
در حالی که در بین خواننده های پاپ ، ندادن اطلاعات آلبوم جدید به رسانه ها تقریبا به یک اپیدمی تبدیل شده، اما ماهان تک تک جزئیات آلبوم‌اش را به زبان می‌آورد؛«در آلبوم جدیدم که شامل 10 ترک است، همه کارهای ملودی و تنظیم را خودم انجام داده‌ام و تا به امروز هم هم‌کاری‌ام با فرید احمدی و علی بحرینی در بخش ترانه، قطعی شده است. سعی کرده‌ام که در این آلبوم فضا را بیش‌تر به سمت ذائقه مخاطب ایرانی ببرم و ریتمیک‌تر و پر انرژی‌تر ملودی‌ها را ببندم. در تنظیم‌ها هم سعی‌ام بر این بوده که ترکیبی از فضاهای شرقی و غربی را داشته باشم و تنوع بیش‌تری را به قطعات تزریق کنم».
اما جذاب‌ترین بخش صحبت‌های ماهان بهرام خان، مربوط به عنوان آلبوم است؛ «اگر با این اسم موافقت شود، تصمیم گرفته ام که عنوان «1:11» را به‌روی آلبوم بگذارم که به نوعی یاد آور خاطرات خوبم در گروه«‌0111» است، نوشتار ساعت 1:11 دقیقه مشابه 0111 است و این سوژه‌ای بود که خیلی اتفاقی به ذهنم رسید و امیدوارم که بتوانم آن‌را عملی کنم».
امتیاز آلبوم جدید ماهان، متعلق به شرکت فرهنگی هنری «آوای نکیسا» است.

تصویر
منبع : موسیقی‌‌ما
نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.mehdi-modarres2.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من از شما دعوت می کنم از دومین وبلاگ هواداران مهدی مدرس دیدن نمایید
با احترام نرگس

renjer975 دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://renjer975.blogfa.com

Wallpaper haye bazigaran va khanandegan.ajale konid

محمد{حسین} از بچه های اتفاق پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://google.com

وبلاگ خوبیه موفق باشی

ثریا هستم دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

به به سلام دادا عارف گل

خواستم بگم کجایی بابا پیش ما هم بیا ولی دیدم من اگه ستاره سهیل باشم شما هم داداش ستاره سهیلی خب !!

خیلی وقته ندیدمت دلم برات تنگ شده بود گفتم یه حالی بیام بپرسم

خوشحال شدم عزیز

خدانگهدارت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد