آلبوم جمشید روانه بازار شد

آلبوم جمشید به اسم اولین نگاه وارد بازار شد. 

  

این آلبوم از دو کمپانی avang music و JK Entertainment  وارد شد. 

این آلبوم 12 ترک دارد که به نامهای زیر است: 

تنهاتر 

شعر و غزل 

اولین نگاه 

کردستانی 

شک نکن! 

سپیده 

طلوع عشق 

دوستت دارم 

به تو 

ناز نکن 

تن نک 

پاک شو

تکذیب پخش آلبوم شب از عماد

آلبومی که از عماد پخش شده ، آلبوم اصلی نیست و کارها توسط فردی ناشناس لو رفته و برای سایت های اینترنتی فرستاده شده که طی تماس های نزدیکان عماد مدیران سایت های موزیک آلبوم رو برداشتند .

آلبوم اصلی 20 سپتامبر میاد ، تاریخ دقیق آلبوم اصلی این تاریخ هست .

خود من هم تعجب کردم که چرا کارهای قدیمی تو آلبوم قرار گرفته بودند و کارهای جدید مثل جات خالیه که تنظیمش هم با شادمهر بوده ، تو آلبوم قرار نگرفته بوده .
قضیه از این قرار بوده و ظاهرا هر بلایی سر شادمهر میاد ، سر عماد هم میاد 
از کارگردانی الهام و پخش ویدیوهای نامناسب بگیرید تا پخش آلبوم تقلبی به صورت غیر قانونی ...

امیدوارم مطلب روشن شده باشه ، ممنون

برنامه کنسرتهای کمپانی concerto records

کنسرتهای  آینده کمپانی concerto records 

 

 

 

 

 

کارهای جدید الک کارتیو

2 موزیک ویدیو از شهاب تیام و یک موزیک از مهرشاد , نوش آفرین , شهیاد به همراه آرزوکارهای جدید کارگردان محبوب کلیپهای ایرانی الک کارتیو که قراره در هفته های آینده ساخته و پخش گردد.  

نارضایتی محسن یگانه از مجله موسیقی قرن 21

 

 

طبق آخرین شنیده ها 

متاسفانه مسئولین محترم موسیقی قرن21، علی رغم اینکه قول داده بودند حرفهای بنده را به طور کامل منعکس کنند، اما جانب امانت را رعایت نکرده اند و از این بابت از آنها به شدت گله مندم.بسیاری از حرفهای من در این مصاحبه تحریف شده و اصلا کلام من نیست.اما از هوادارانم به خاطر حمایتهای بی دریغشان در اتفاقات اخیر کمال تشکر را دارم و امیدوارم با آلبوم «تقاص» لطف آنها را جبران کنم.هر فعالیتی که میکنم فقط به خاطر رضایت هوادارانم است و امیدوارم آنها هم از کارهای من راضی باشند.

اخبار جدید شادمهر !!!!

خدمت شما عرض کنم که همون طور که گفته بودیم ، قرار شد که اسم 2 آقا و 1 خانمی که شادمهر باهاشون همکاری داشت رو خدمتتون اعلام کنیم .

شادمهر عقیلی همون طور که قبلا هم ذکر کرده بودیم ، در آلبوم جمشید همکاری داره و موزیک تنهاتر رو هم که کار شادمهر بود ، گوش دادیم 
2 نفر از هنرمندان دیگه که قرار بود شادمهر روی آلبومشون که قراره به زودی به بازار بیاد ، کامران و هومن هستند .
طبق آخرین خبرایی که داشتیم ، شادمهر در تنظیم چند تراک این آلبوم و شاید هم آهنگسازی آلبوم این دو برادر نقش داشته . لازم به ذکر هست که همکاری شادمهر با کامران و هومن هیچ ربطی به موضوع اجرای آهنگ 4 صداییشون به همراه هنگامه نداره و شاید اون موضوع منتفی شده باشه .
و باز هم بگم که گویا این موضوع توسط مدیر برنامه های کامران و هومن تایید شده .

تا اونجایی که اطلاع داشتیم ، شادمهر از حدود 2 ماه پیش روی آلبوم جمشید کار میکرده و گویا تازه هم کارای آلبوم جمشید تموم شده و قراره که به زودی بیاد . یعنی آلبوم جمشید در اولویت بوده ، چون میخواسته آلبومش رو زودتر از کامران و هومن به بازار بده .

هنرمند خانمی هم که قرار بوده شادمهر با ایشون همکاری داشته باشه ، خانم سپیده هستند . 
باز هم تا اونجایی که اطلاع داشتیم ، شادمهر همزمان روی آلبوم های کامران و هومن و سپیده فشرده از حدود 1 ماه پیش کار میکرده ولی فعلا معلوم نیست که این همکاری به کجا رسیده .

خدمت دوستان عرض کنم که این اخبار مربوط به یکی دو ماه پیش بوده و این که این تصمیم عوض شده باشه ، وجود داره و دلایل دیگه .
ولی من خواستم که اینا رو گفته باشم که دوستان فکر نکنن که ما اسامی هنرمندانی که قرار بوده با شادمهر کار کنن ، از خودمون در آورده باشیم .
بیشتر فعالیت شادمهر هم روی این آلبوم های جدید در زمینه تنظیم بوده ، چون تخصص شادمهر بیشتر در این زمینه هست و البته آهنگسازیش هم که نمیشه به سادگی ازش گذشت .

------------------------------------------------------------------------------

در کل خواستم دوستان هم از این کارای جدید مطلع شده باشند و بازم میگم که زمان که بگذره ، مشخص میکنه که آیا این همکاری ها وجود داشته یا خیر