آلبوم دوم «قرمزته» منتشر می‌شود

موسیقی ما - موسسه فرهنگی هنری پیغام سحر با همکاری مسئولین امور فرهنگی و کانون هواداران باشگاه پرسپولیس آلبوم دوم «قرمزته» را منتشر می کند.
به گزارش موسیقی ما  به نقل از روابط عمومی موسسه پیغام سحر این آلبوم با اهنگسازی، تنظیم و خوانندگی جواد زکی شمس‌آبادی و براساس ترانه‌هایی الهام گرفته از شعارهای حماسی هواداران باشگاه پرسپولیس تولید و عرضه خواهد شد.
زکی‌شمس‌آبادی، هدف از انتشار این آلبوم را الگوسازی سالم و تصحیح فرهنگ هواداری در ایران خواند و افزود: متاسفانه عده‌ای در پوشش هواداران و بعضا لیدر فضای سالم ورزشگاهها را آلوده کرده‌اند به همین علت در آلبوم قرمزته سعی داریم تا شعارها و عباراتی به کار گیریم تا هوادار فهیم فوتبال در طول زمان مسابقه به سالم ترین و ساده‌ترین شکل ممکن به حمایت از تیم مورد علاقه خود پرداخته و از توهین و بی‌احترامی به تیم حریف، مسئولان و داور مسابقه اجتناب کند. این آلبوم همزمان با آغاز لیگ نهم فوتبال در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
موسسه پیغام سحر پیش از این علاوه بر انتشار ده‌ها عنوان آلبوم در زمینه فعالیت‌های ورزشی نیز آلبوم‌های ایران من (به بهانه حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی 98 فرانسه) قرمزته با صدای قاسم افشار و پسرای آبی و استقلال را منتشر ساخته است.


تصویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد