این جوابیه شادمهر عقیلی است در باره اتفاقات رخ داده از زبان مدیر

این جوابیه شادمهر عقیلی است در باره اتفاقات رخ داده از زبان مدیرت سایت رسمی

-------------------------------------------------------------

ضمن عرض سلام به همه ی هواداران شادمهر و تبریک سال نو .. همچنین پوزش به خاطر دیر بالا اومدن طرح جدید سایت و همچنین بی خبر موندن در زمینه ی این آهنگ های جدید که بیرون اومده که البته از دست من هم خارج بود و شادمهر مدتی در کنسرت ها بود و بعد از اون هم در دسترس نبود ولی ساعاتی پیش شادمهر طی تماسی آخرین خبرها رو به دست ما رسوند که در زیر عین حرف های شادمهر از نظرتون میگذره :


-- این آهنگ ها (‌ تن تو،‌ یه کاری کن، بیا ) میکس نشده بود و من از این آهنگ ها فقط یک یا دوتاش رو می خواستم برای قرار دادن در آلبوم جدیدم استفاده کنم، اما متاسفانه آهنگ ها لو رفت و روی اینترنت پخش شد. اما بقیه ی آهنگ هام رو تازه می خوام بخونم و امیدوارم خوب بشه و مورد توجه هوادارا قرار بگیره و در تدارک ضبط اون ها بر روی CD هستم که به زودی به بازار بیاد.


همچنین شادمهر در باره ی این جریان که آهنگ هاش روی اینترنت لو رفته گفت :

-- از نظر من هیچ اشکال نداره، برای من مهم اینه که آهنگ هام شنیده بشه توسط مردم. در این زمان خواننده ها از آلبوم هاشون پولی نمی سازن. فقط بعضی ها دوست دارن که بخونن.


همچنین شادمهر جریان قرار گرفتن آهنگ ها در سایت iTunes رو رد کرد و گفت که هیچ کدام از آهنگ ها از طرف من قرار داده نشده و از خرید آهنگ ها از این سایت هیچ سودی به من بر نمی گرده. به زودی و بعد از ضبط ترانه های جدیدم آلبومم رو روی CD بیرون خواهم داد. همچنین طبق گفته ی شادمهر، ترانه های مشکوک،‌ بغضَ،‌ سبب و رسیدی هم به دلیل این که روی اینترنت لو رفتن در آلبوم جدید قرار نخواهند گرفت و آلبوم جدید شامل ترانه های کاملا جدیدی خواهد بود که شادمهر شروع به کار روی اون ها کرده.


خبرهای بعدی در مورد آلبوم جدید شادمهر که با نام جدیدی بیرون خواهد اومد با نزدیک تر شدن به زمان ریلیز از طرف شادمهر و توسط ما اعلام خواهد شد Arrow

در پایان تشکر می کنم از صبر شما هواداران عزیز در این بیست و چند روز اخیر و پوزش به خاطر این اطلاع رسانی دیر هنگام که از عهده ی ما هم خارج بود.

_________________


 

نظرات 3 + ارسال نظر
.: Amirina™ :. پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://Amirina.ir

سلام

وبلاگتون واقعاَ جالب و پرمحتواست، بهتون تبریک میگم

منتظر کارای جدید شادمهر هستم ( بدون تصویر بهتره)!

آرزو پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.allstars-kh.blogfa.com

سلام . خوبی ؟

یه آپ کوچولو کردم و بیا . بای [گل]

آرزو سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.allstars-kh.blogfa.com

یادم رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد