برنامه های شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی در سال 87 اعلام شد

- طبق اعلام رسمی مجید حسن روغنی " مدیر اطلاع رسانی " ، برنامه های شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی در سال 87 به شرح زیر اعلام شد :

- برنامه ریزی ، تولید و انتشار چهارمین اثر گروه آریان با همکاری خواننده محبوب ؛ کریس دی برگ در اوایل اردیبهشت 87 .
- برنامه ریزی؛ تولید و انتشار دومین اثر بنیامین .
- معرفی پدیده موسیقی پاپ ایران در سال 87 ؛ سهیل تهرانی ...
- برنامه ریزی ، تولید و انتشار اولین آلبوم گروه داتیس ، احسان غیبی ، احسان حق شناس ، کامران عطا ، یاسر رشادی ، ایمان حضرتی ، هونام ، مهرداد غلامی ، حمیدرضا مختاری و ...
- برنامه ریزی و شروع تورکنسرت آسیا ، اروپا و امریکای شمالی گروه آریان و بنیامین .
- شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها و سمینارهای موسیقی در سرتاسر دنیا .

منبع : مجله موسیقی ایرانیان

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.p30you.blogfa.com

سلام دوست عزیز
چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟
مگه از وبلاگای دیگه چی کم داری
تو میتونی به راحتی با قرار دادن چندتا تبلیغ تو وبلاگت
شروع به کسب درآمد کنی
اگه دوست داری بیا به وبلاگ من و یا برو به سایت ما و توش عضو شو بعد سایت ما یه سری تبلیغات به تو میدن و تو باید اونارو تو وبلاگت بزاری و اینتوری بتونی پول دربیاری. آدرس زیر آدرس سایت ماست یادت نره حتما عضو شی
http://www.oxinads.com/invitejl.php?ibid=2&uid=3970
هم چنین میتونی از این سایتم کسب درآمد کنی
http://e-comm.ir//signup.php?r=1555
پیشنهاد من اینه که تو جفتشونم فعالیتتو آغاز کنی
البته بهتره خودت به وبلاگ من بیای تا از جدیدترین فیلترشکن ها هم استفاده کنی
www.p30you.blogfa.com
این نکته رو هم بگم اگه شماره حساب نداری تا پول توش واریز کنیم میتونی قبل از باز کردن یک حساب, به جای شماره حساب 10 تا یک وارد کنی و هروقت حساب بازکردی از ویرایش حساب, شماره حساب جدیدتو بدی
اگه هم به مشکلی برخوردی بیا به وبلاگ من تا به سوالات جواب بدم
شانس همیشه در خونه ی آدمو نمیزنه
موفق و پیروز باشی

محمد جواد صحافی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.mjsahafi.blogfa.com

دوست عزیز و گرانقدرم سلام
از نظر لطفتان در مورد بنده و بازدیدنمودن وبلاگ اینجانب بسیار از شما متشکرم .
من و شما در موارد بسیاری با یکدیگر شباهتهایی داریم همانند علاقه به موسیقی و یا تلاش برای شناساندن دو نوع موسیقی شما : رپ و راک و من سنتی
اما عمده تفاوت من و شما در مورد علاقه مندیهایمان است که متاسفانه من و شما را از هم کمی جدا میکند .
در هر صورت - از شما بسیار متشکرم که که از وبلاگ بنده بازدید نمودید و امیدوارم در آینده نیز بنده را بیشتر خوشحال نمائید .
با مهر و احترام
محمد جواد صحافی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد